Tu Graz i Wroclaw Tech, noves universitats sòcies de l'aliança

Descarregar

Els rectors de les dues universitats i la presidenta de Unite! signen l'acord d'incorporació

La signatura oficial de la incorporació ha tingut lloc el 20 de setembre, durant el VI Diàleg Unite! organitzat pel Politècnic de Torí.

21/09/2022

El Prof. Dr. Harald Kainz, rector de la Universitat Tecnològica de Graz i el Prof. Dr. Arkadiusz Wójs, president de la Universitat de Ciència i Tecnologia Wroclaw, van signar el 20 de setembre la Carta de Unite!, confirmant de manera oficial la plena inclusió de totes dues universitats en l'aliança Unite! L'acte de signatura ha tingut lloc durant la Plataforma de Govern de Unite! en presència de la presidenta de Unite!, Tanja Brühl, i de tots els rectors/presidents de les diferents universitats associades a Unite!

L'acte marca el final del procés d'incorporació dels nous membres a Unite!, que es va iniciar el desembre de 2021, i representa l'inici  d'una col·laboració encara més estreta entre les nou universitats que ara formen part de l'aaliança per esdevenir un model d'universitat europea d'innovació, tecnologia i enginyeria.