Esteu aquí: Inici > Més notícies > Albert Cuchí, director de l’Escola d’Arquitectura del Vallès

Albert Cuchí, director de l’Escola d’Arquitectura del Vallès

L’arquitecte i professor de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) Albert Cuchí ha estat nomenat, el 30 de maig, director de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV), després d'haver estat elegit en el càrrec amb el gairebé el 80% dels vots emesos durant les eleccions que del 3 de maig passat, en els quals va ser candidat únic.

30/05/2017
El professor Albert Cuchí pren el relleu al capdavant de l’ETSAV a Víctor Seguí, que ha estat al capdavant d’aquest centre docent des del juny del 2011. El nou director és arquitecte per la UPC, format a l’ETSAB, i professor titular del Departament de Tecnologia de l’Arquitectura de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). També és docent del màster universitari en Ciència i Tecnologia de la Sostenibilitat, que s’imparteix a través de l’Institut de Sostenibilitat de la UPC, i de l’especialitat d’Arquitectura, Energia i Medi Ambient del màster universitari en Estudis Avançats en Arquitectura-Barcelona (MBArch).

Albert Cuchí desenvolupa la seva activitat científica a través del grup de recerca Arquitectura, Energia i Medi Ambient (AIEM). Concretament, se centra en l’estudi de les relacions entre l'arquitectura i l'exigència de sostenibilitat, tant en la generació d'aquesta nova visió sobre el camp de treball de l'arquitecte com en la generació d'instruments que permetin aplicar-la.

L’arquitecte ha dirigit o codirigit 15 tesis doctorals a la UPC, al Politècnic de Milà (PoliMilano), al Politècnic de Gènova i a la Facultat d'Arquitectura de la Universitat d'Oporto (FAUP). També és autor de diverses publicacions relacionades amb els àmbits d’edificació i sostenibilitat i d’urbanisme i sostenibilitat.  També és fundador de l'agrupació Arquitectura i Sostenibilitat del Col·legi d'Arquitectes de Catalunya, membre fundador del Capítol espanyol del World Green Building Council (GBC España) i ha assessorat el govern de la Generalitat de Catalunya i el govern espanyol, entre de diverses institucions, en l’àmbit de l’arquitectura.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El rector Enric Fossas, al centre, obre l'acte inaugural, que ha comptat amb la intervenció del  secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro (en la foto, a l'esquerra del rector) i del president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell (a la dreta) L’arquitecta Carme Pigem inaugura el curs acadèmic 2017-2018 a la UPC en un acte marcat per la situació que viu Catalunya ‘30 anys després’ és el títol de la lliçó que ha impartit Carme Pigem, una de les sòcies ... [llegir +]
Comunicat de les universitats i dels centres de recerca de Catalunya El 21 de setembre, els màxims representants del conjunt d'universitats i centres de recerca de ... [llegir +]
D'esquerra a dreta: la directora de l'EPSEM, Rosa Argelaguet; el vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros; Neus Consul, directora de l'ETSEIB, i el rector Enric Fossas. La UPC i SEAT signen un acord de col·laboració per al grau en Enginyeria d'Automoció El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, i el rector de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)