Esteu aquí: Inici > Més notícies > El Claustre Universitari dóna llum verda a l’informe de gestió de la UPC del 2016

El Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), reunit en sessió ordinària el 20 de desembre a l’Auditori del Vèrtex, va aprovar l’Informe de gestió del 2016, presentat pel rector Enric Fossas.

22/12/2016
L’Informe de gestió de la Universitat del 2016, que ha estat aprovat prèviament en la sessió ordinària del Consell de Govern del 15 de desembre, recull l’acció de govern d’un any fortament condicionat per una situació econòmica delicada, que ha portat a la Universitat a mantenir un ajust econòmic important i una anàlisi exhaustiva sobre la viabilitat de les iniciatives que es posen en marxa en tots els àmbits.

El document presentat pel rector al Claustre Universitari del 20 de desembre —sessió que es va emetre en directe per UPCtv—, fa referència a les accions en els àmbits de docència, recerca i transferència de coneixement, personal i organització, i economia i estudiantat, entre d’altres.

En la propera reunió del Claustre Universitari, prevista pel mes de febrer (es concretarà la data properament), Enric Fossas presentarà l’Informe de política universitària i programa d’actuació.

Acord i informes
En la sessió es va aprovar la normativa de votació en urna electrònica (ratificació de l’Acord 53/2016 de Consell de Govern). D’altra banda, es va fer esment, per part de l’Anna Serra, del Gabinet del Consell Social, de l'Informe de la Sindicatura de Greuges, i del nomenament de Neus París com a Síndica de Greuges, en substitució de Xavier Ortega Aramburu, que ha ocupat el càrrec des del 2008.

Així mateix, en el punt corresponent, la vicerectora de Relacions Internacionals, Lourdes Reig, i el vicerector d'Estudiants, Sisco Vallverdú, van presentar l’Informe de polítiques de gènere i d’igualtat d’oportunitats.

L'ordre del dia, els acords, els informes i els documents del Claustre Universitari del 22 de desembre estan publicats al Butlletí UPC.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Imatge del cartell del 'Girls ICT Day' a la UPC. El 27 d’abril torna la jornada 'Girls in ICT Day' per promoure l'interès per les TIC entre les noies La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se suma, un cop més, al 'Girls in ICT Day', una ... [llegir +]
Targetó de l'acte de nomenament de la Biblioteca Oriol Bohigas, amb una foto de l'arquitecta amb part del llegat bibliogràfic L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca Aquest divendres, 28 d’abril, a les 12 hores, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de ... [llegir +]
Imatge que mostra com s’aplica la tecnologia d’ultrasons per recobrir teixits amb nanopartícules antimicrobianes. La UPC lidera un projecte europeu per fabricar, amb ultrasons i a escala industrial, teixits i dispositius antimicrobians L’investigador i professor Tzanko Tzanov, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) al ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)