Esteu aquí: Inici > Més notícies > El Claustre Universitari dóna llum verda a l’informe de gestió de la UPC del 2016

El Claustre Universitari de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), reunit en sessió ordinària el 20 de desembre a l’Auditori del Vèrtex, va aprovar l’Informe de gestió del 2016, presentat pel rector Enric Fossas.

22/12/2016
L’Informe de gestió de la Universitat del 2016, que ha estat aprovat prèviament en la sessió ordinària del Consell de Govern del 15 de desembre, recull l’acció de govern d’un any fortament condicionat per una situació econòmica delicada, que ha portat a la Universitat a mantenir un ajust econòmic important i una anàlisi exhaustiva sobre la viabilitat de les iniciatives que es posen en marxa en tots els àmbits.

El document presentat pel rector al Claustre Universitari del 20 de desembre —sessió que es va emetre en directe per UPCtv—, fa referència a les accions en els àmbits de docència, recerca i transferència de coneixement, personal i organització, i economia i estudiantat, entre d’altres.

En la propera reunió del Claustre Universitari, prevista pel mes de febrer (es concretarà la data properament), Enric Fossas presentarà l’Informe de política universitària i programa d’actuació.

Acord i informes
En la sessió es va aprovar la normativa de votació en urna electrònica (ratificació de l’Acord 53/2016 de Consell de Govern). D’altra banda, es va fer esment, per part de l’Anna Serra, del Gabinet del Consell Social, de l'Informe de la Sindicatura de Greuges, i del nomenament de Neus París com a Síndica de Greuges, en substitució de Xavier Ortega Aramburu, que ha ocupat el càrrec des del 2008.

Així mateix, en el punt corresponent, la vicerectora de Relacions Internacionals, Lourdes Reig, i el vicerector d'Estudiants, Sisco Vallverdú, van presentar l’Informe de polítiques de gènere i d’igualtat d’oportunitats.

L'ordre del dia, els acords, els informes i els documents del Claustre Universitari del 22 de desembre estan publicats al Butlletí UPC.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Logotip del Shangai Ranking's Global Ranking of Academic Subjects 2017 Entre les primeres universitats del món en Tecnologia i Ciències Instrumentals, Enginyeria de Telecomunicacions, Teledetecció, Ciències de la Computació i Recursos Hídrics La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es classifica en un total de 18 disciplines de la ... [llegir +]
Imatge del MareNostrum 4 El MareNostrum 4 entra en producció El superordinador MareNostrum 4, del Barcelona Supercomputing Center-Centro Nacional de ... [llegir +]
Acte de presentació dels premis als millors estudiants de batxillerat i cicles formatius que estuiïn el grau en Enginyeria de Mines Premis als millors estudiants de secundària que cursaran el grau en Enginyeria Minera Reconèixer els millors expedients d’estudiants de secundària que iniciïn els seus estudis en ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)