Esteu aquí: Inici > Més notícies > El professor Miguel Ángel Lagunas, guardonat a la 21a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica

Amb el premi d’honor, màxima distinció del certamen

La 21 Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, que ha tingut lloc el 18 de febrer, ha atorgat el premi d’honor al professor de la UPC Miguel Ángel Lagunas, director del Centre Tecnològic de Telecomunicacions (CTTC), en reconeixement a la trajectòria professional destacada i les aportacions al món de les TIC.

19/02/2016
Un jurat format per professionals del sector de les TIC i autoritats ha acordat atorgar el premi d’honor, la màxima distinció de la Nit, a Miguel Ángel Lagunas, professor de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i director del Centre Tecnològic de Telecomunicacions. Amb una llarga trajectòria en l’àmbit de l’R+D, Lagunas acumula nombrosos reconeixements, entre els quals s’inclou el Premi Salvà i Campillo com a enginyer de l’any el 2003, guardó atorgat també en el marc de La Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica.

Al llarg de l’acte, Mateo Valero, director del Barcelona Supercomputing Center (BSC-CNS) —entitat de recerca vinculada a la UPC—, i José Maria Cela, director del Departament d’Aplicacions de la Computació en Ciència i Enginyeria del BSC, van oferir la conferència Supercomputació per a l'enginyeria del segle XXI.

El lliurament del guardó, juntament amb el dels premis Salvà i Campillo i Alan Turing, ha tingut lloc en el marc de la celebració de la 21 Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, organitzada per l’Associació Catalana d’Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF). La cerimònia va ser presidida per Neus Munté, consellera de la Presidència de la Generalitat, i hi van assistir el conseller d'Empresa i Coneixement, Jordi Baiget; el conseller d'Interior, Jordi Jané, i la consellera de Governació i Relacions Institucionals, Meritxell Borràs.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
La UPC, entre les 150 millors universitats del món en el rànquing QS Graduate Employability La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) és una de les 150 institucions d’educació ... [llegir +]
El professor Xavier Martínez de Osés, del departament de Ciència i Enginyeria Nàutica, i Santiago Menéndez, dels Serveis Informàtics de l'FNB, portant a terme proves de connexió del simulador amb la Xarxa Europea de Simuladors Marítims La Facultat de Nàutica de Barcelona es connectarà a la Xarxa Europea de Simuladors Marítims En el marc del projecte ‘Sea Traffic Management’, la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB) de ... [llegir +]
Estudiants treballant a l'espai Emprèn del Campus Nord. Emprèn UPC: com fer realitat una idea de negoci Un total de 18 empreses constituïdes per part d'estudiants i recent titulats, que han generat 49 ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)