Esteu aquí: Inici > Més notícies > El professor Miguel Ángel Lagunas, guardonat a la 21a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica

Amb el premi d’honor, màxima distinció del certamen

La 21 Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, que ha tingut lloc el 18 de febrer, ha atorgat el premi d’honor al professor de la UPC Miguel Ángel Lagunas, director del Centre Tecnològic de Telecomunicacions (CTTC), en reconeixement a la trajectòria professional destacada i les aportacions al món de les TIC.

19/02/2016
Un jurat format per professionals del sector de les TIC i autoritats ha acordat atorgar el premi d’honor, la màxima distinció de la Nit, a Miguel Ángel Lagunas, professor de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i director del Centre Tecnològic de Telecomunicacions. Amb una llarga trajectòria en l’àmbit de l’R+D, Lagunas acumula nombrosos reconeixements, entre els quals s’inclou el Premi Salvà i Campillo com a enginyer de l’any el 2003, guardó atorgat també en el marc de La Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica.

Al llarg de l’acte, Mateo Valero, director del Barcelona Supercomputing Center (BSC-CNS) —entitat de recerca vinculada a la UPC—, i José Maria Cela, director del Departament d’Aplicacions de la Computació en Ciència i Enginyeria del BSC, van oferir la conferència Supercomputació per a l'enginyeria del segle XXI.

El lliurament del guardó, juntament amb el dels premis Salvà i Campillo i Alan Turing, ha tingut lloc en el marc de la celebració de la 21 Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, organitzada per l’Associació Catalana d’Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF). La cerimònia va ser presidida per Neus Munté, consellera de la Presidència de la Generalitat, i hi van assistir el conseller d'Empresa i Coneixement, Jordi Baiget; el conseller d'Interior, Jordi Jané, i la consellera de Governació i Relacions Institucionals, Meritxell Borràs.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Taller de criptografia a la darrera edició de la Festa de la Ciència La UPC se suma, un any més, a la Festa de la Ciència amb jocs i tallers per a totes les edats Fer d’espies criptògrafics, participar en tallers de vol, muntatge de drons i de robots o en una ... [llegir +]
Estudiants de secundària, en una de les activitats organitzades per la UPC l'estiu de l'any 2016. Activitats per viure l’estiu més científic i tecnològic Campus d’estiu per resoldre reptes de ciència i tecnologia o per descobrir l’aplicació de les ... [llegir +]
El rector Enric Fossas donant els guants blancs al professor Kip Thorne L’astrofísic nord-americà Kip S. Thorne, investit doctor 'honoris causa' per la UPC La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ha investit, aquest dijous, 25 de maig, doctor ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)