Esteu aquí: Inici > Més notícies > El professor Miguel Ángel Lagunas, guardonat a la 21a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica

Amb el premi d’honor, màxima distinció del certamen

La 21 Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, que ha tingut lloc el 18 de febrer, ha atorgat el premi d’honor al professor de la UPC Miguel Ángel Lagunas, director del Centre Tecnològic de Telecomunicacions (CTTC), en reconeixement a la trajectòria professional destacada i les aportacions al món de les TIC.

19/02/2016
Un jurat format per professionals del sector de les TIC i autoritats ha acordat atorgar el premi d’honor, la màxima distinció de la Nit, a Miguel Ángel Lagunas, professor de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i director del Centre Tecnològic de Telecomunicacions. Amb una llarga trajectòria en l’àmbit de l’R+D, Lagunas acumula nombrosos reconeixements, entre els quals s’inclou el Premi Salvà i Campillo com a enginyer de l’any el 2003, guardó atorgat també en el marc de La Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica.

Al llarg de l’acte, Mateo Valero, director del Barcelona Supercomputing Center (BSC-CNS) —entitat de recerca vinculada a la UPC—, i José Maria Cela, director del Departament d’Aplicacions de la Computació en Ciència i Enginyeria del BSC, van oferir la conferència Supercomputació per a l'enginyeria del segle XXI.

El lliurament del guardó, juntament amb el dels premis Salvà i Campillo i Alan Turing, ha tingut lloc en el marc de la celebració de la 21 Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, organitzada per l’Associació Catalana d’Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF). La cerimònia va ser presidida per Neus Munté, consellera de la Presidència de la Generalitat, i hi van assistir el conseller d'Empresa i Coneixement, Jordi Baiget; el conseller d'Interior, Jordi Jané, i la consellera de Governació i Relacions Institucionals, Meritxell Borràs.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Imatge del cartell del 'Girls ICT Day' a la UPC. El 27 d’abril torna la jornada 'Girls in ICT Day' per promoure l'interès per les TIC entre les noies La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se suma, un cop més, al 'Girls in ICT Day', una ... [llegir +]
Targetó de l'acte de nomenament de la Biblioteca Oriol Bohigas, amb una foto de l'arquitecta amb part del llegat bibliogràfic L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca Aquest divendres, 28 d’abril, a les 12 hores, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de ... [llegir +]
Imatge que mostra com s’aplica la tecnologia d’ultrasons per recobrir teixits amb nanopartícules antimicrobianes. La UPC lidera un projecte europeu per fabricar, amb ultrasons i a escala industrial, teixits i dispositius antimicrobians L’investigador i professor Tzanko Tzanov, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) al ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)