Esteu aquí: Inici > Més notícies > La Generalitat de Catalunya aprova la creació de l’ESEIAAT

La nova escola pren com a punt de partida les actuals Escola Superior d’Enginyeria de Terrassa i Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial i Aeronàutica de Terrassa

La Generalitat de Catalunya aprova la creació de l’ESEIAAT

El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya ha publicat l'ORDRE ECO/342/2015, d'11 de novembre, de creació de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa, de la Universitat Politècnica de Catalunya.

24/11/2015
La Generalitat de Catalunya ha aprovat la creació de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) que ja va rebre llum verda del Consell de Govern i del Consell Social el passat mes de juliol. Tal i com està previst, s’inicia ara un procés de transició que serà liderat pels dos directors actuals de l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET) i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial i Aeronàutica de Terrassa (ETSEIAT), i que té per objectiu integrar de manera efectiva les dues estructures actuals.

L’objectiu del nou centre és esdevenir una gran escola que es consolidi com a referent en el territori més proper, però també internacionalment en els àmbits industrial, aeroespacial i audiovisual, amb una àmplia i clarament definida oferta d’estudis de grau i màster (a partir de la suma de les titulacions que ofereixen actualment l’EET i l’ETSEIAT i amb voluntat de créixer en postgrau, quan això sigui viable). Neix també amb la voluntat de potenciar la recerca i els estudis de doctorat.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Nom de les malaties desateses Les malalties desateses, objectiu de recerca a la UPC Des de fa uns anys, diversos grups de recerca de la UPC treballen per crear eines i coneixements i ... [llegir +]
La UPC, entre les 150 millors universitats del món en el rànquing QS Graduate Employability La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) és una de les 150 institucions d’educació ... [llegir +]
El professor Xavier Martínez de Osés, del departament de Ciència i Enginyeria Nàutica, i Santiago Menéndez, dels Serveis Informàtics de l'FNB, portant a terme proves de connexió del simulador amb la Xarxa Europea de Simuladors Marítims La Facultat de Nàutica de Barcelona es connectarà a la Xarxa Europea de Simuladors Marítims En el marc del projecte ‘Sea Traffic Management’, la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB) de ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)