Esteu aquí: Inici > Més notícies > La Generalitat de Catalunya aprova la creació de l’ESEIAAT

La nova escola pren com a punt de partida les actuals Escola Superior d’Enginyeria de Terrassa i Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial i Aeronàutica de Terrassa

La Generalitat de Catalunya aprova la creació de l’ESEIAAT

El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya ha publicat l'ORDRE ECO/342/2015, d'11 de novembre, de creació de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa, de la Universitat Politècnica de Catalunya.

24/11/2015
La Generalitat de Catalunya ha aprovat la creació de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) que ja va rebre llum verda del Consell de Govern i del Consell Social el passat mes de juliol. Tal i com està previst, s’inicia ara un procés de transició que serà liderat pels dos directors actuals de l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET) i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial i Aeronàutica de Terrassa (ETSEIAT), i que té per objectiu integrar de manera efectiva les dues estructures actuals.

L’objectiu del nou centre és esdevenir una gran escola que es consolidi com a referent en el territori més proper, però també internacionalment en els àmbits industrial, aeroespacial i audiovisual, amb una àmplia i clarament definida oferta d’estudis de grau i màster (a partir de la suma de les titulacions que ofereixen actualment l’EET i l’ETSEIAT i amb voluntat de créixer en postgrau, quan això sigui viable). Neix també amb la voluntat de potenciar la recerca i els estudis de doctorat.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Presentació del primer gran ‘hub’ en R+I sobre mobilitat urbana del futur La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), SEAT i Volkswagen Group Research presentaran ... [llegir +]
Juan José Egozcue, guanyador del Premi Griffiths L'investigador Juan José Egozcue, guardonat amb el premi Griffiths L’Associació Internacional en Geociències Matemàtiques (IAMG) ha atorgat el John Cedric ... [llegir +]
La UPC aprova una declaració en defensa de l’alliberament del científic iranià Omid Kokabee El Consell de Govern de la UPC (UPC) ha aprovat, el 26 de maig, una declaració institucional en ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)