Esteu aquí: Inici > Més notícies > La Generalitat de Catalunya aprova la creació de l’ESEIAAT

La nova escola pren com a punt de partida les actuals Escola Superior d’Enginyeria de Terrassa i Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial i Aeronàutica de Terrassa

La Generalitat de Catalunya aprova la creació de l’ESEIAAT

El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya ha publicat l'ORDRE ECO/342/2015, d'11 de novembre, de creació de l'Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa, de la Universitat Politècnica de Catalunya.

24/11/2015
La Generalitat de Catalunya ha aprovat la creació de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT) que ja va rebre llum verda del Consell de Govern i del Consell Social el passat mes de juliol. Tal i com està previst, s’inicia ara un procés de transició que serà liderat pels dos directors actuals de l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET) i l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial i Aeronàutica de Terrassa (ETSEIAT), i que té per objectiu integrar de manera efectiva les dues estructures actuals.

L’objectiu del nou centre és esdevenir una gran escola que es consolidi com a referent en el territori més proper, però també internacionalment en els àmbits industrial, aeroespacial i audiovisual, amb una àmplia i clarament definida oferta d’estudis de grau i màster (a partir de la suma de les titulacions que ofereixen actualment l’EET i l’ETSEIAT i amb voluntat de créixer en postgrau, quan això sigui viable). Neix també amb la voluntat de potenciar la recerca i els estudis de doctorat.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Fins al 15 d’octubre es poden sol·licitar la beca Equitat i les acreditacions de l’AGAUR per matricular-se com a becari condicional al curs 2016-2017 L'Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR) ha unificat el procediment per ... [llegir +]
Formula Student compta, aquest estiu, amb cinc equips d’estudiants de la UPC que competeixen als circuits europeus L’ETSEIB Motorsport, format per estudiants de l’ETSEIB; l’UPC ecoRacing, de l’ESEIAAT; ... [llegir +]
Carpeta de la UPC pel curs 2016-2017 El període de matrícula de graus a la UPC es reobrirà el mes de setembre El 27 de juliol s'ha tancat el primer període de matrícula als graus de la Universitat ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)