Esteu aquí: Inici > Més notícies > Una titulada de l’ETSECCPB, segona de la promoció d’enginyers de l'École des Ingénieurs de la Ville de Paris

Ha cursat una doble titulació d’enginyeria a l’ETS d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB) i a l'École des Ingénieurs de la Ville de Paris

Ana Carrasquilla, enginyera de Camins, Canals i Ports per l’ ETSECCPB de la UPC, ha estat reconeguda com a número 2 de la promoció de l'École des Ingénieurs de la Ville de Paris (EIVP), en el decurs de l’acte de graduació de l’estudiantat de la titulació d’Enginyeria Generalista. L’enginyera ha cursat aquesta titulació, especialitzant-se en Enginyeria Urbana, entre el 2010 i el 2012.

22/03/2013
Ana Carrasquilla és una de les primeres estudiantes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que ha cursat una doble titulació d'enginyeria de camins a l’EIVP de París, i la primera que ha obtingut la segona qualificació més alta de la seva promoció.

Després de finalitzar els estudis d’Enginyeria de Camins a l’ETSECCPB i a l’EIPV, Ana Carrasquilla ha començat ja la seva trajectòria professional a la Société d'Études Techniques et Économiques (SETEC) de París on, després de participar en l’avantprojecte de la línia d’alta velocitat entre Bretanya i els països del Loira, està treballant en diferents fases del programa de modernització de les línies ferroviàries franceses.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El BKC rep la màxima qualificació final en l’avaluació del Ministeri d’Educació El Barcelona Knowledge Campus (BKC) ha rebut la màxima qualificació en l'avaluació del Ministeri ... [llegir +]
El Consell de Govern s'ha reunit el 18 de desembre El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s'ha reunit el 18 de ... [llegir +]
El Claustre Universitari aprova la reestructuració dels departaments de la UPC El Claustre Universitari de la UPC, reunit en sessió ordinària el 16 de desembre, ha acordat ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)