Esteu aquí: Inici > Més notícies > Una titulada de l’ETSECCPB, segona de la promoció d’enginyers de l'École des Ingénieurs de la Ville de Paris

Ha cursat una doble titulació d’enginyeria a l’ETS d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB) i a l'École des Ingénieurs de la Ville de Paris

Ana Carrasquilla, enginyera de Camins, Canals i Ports per l’ ETSECCPB de la UPC, ha estat reconeguda com a número 2 de la promoció de l'École des Ingénieurs de la Ville de Paris (EIVP), en el decurs de l’acte de graduació de l’estudiantat de la titulació d’Enginyeria Generalista. L’enginyera ha cursat aquesta titulació, especialitzant-se en Enginyeria Urbana, entre el 2010 i el 2012.

22/03/2013
Ana Carrasquilla és una de les primeres estudiantes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) que ha cursat una doble titulació d'enginyeria de camins a l’EIVP de París, i la primera que ha obtingut la segona qualificació més alta de la seva promoció.

Després de finalitzar els estudis d’Enginyeria de Camins a l’ETSECCPB i a l’EIPV, Ana Carrasquilla ha començat ja la seva trajectòria professional a la Société d'Études Techniques et Économiques (SETEC) de París on, després de participar en l’avantprojecte de la línia d’alta velocitat entre Bretanya i els països del Loira, està treballant en diferents fases del programa de modernització de les línies ferroviàries franceses.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Estand de la UPC a la fira 4 Years From Now (4YFN), a Barcelona La UPC, a la fira d'emprenedors 4 Years From Now de Barcelona La Universitat Politècnica de Catalunya(UPC) participa, des del 2 de març i fins al dia 5, a la ... [llegir +]
A punt la programació i l’oferta de grau i màster per al curs 2015-2016 La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) ofereix, per al curs 2015-2016, tres nous graus i ... [llegir +]
Estudiants de la UPC, ESADE i IED, recollint el diploma del CBI al CERN. Estudiants de la UPC, ESADE i l’IED presenten els seus projectes d'innovació en necessitats socials a científics del CERN Els estudiants dels tres centres universitaris han presentat a la comunitat de científics del CERN ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)