Esteu aquí: Inici > Més notícies > La UPC s’adhereix al Pacte Nacional pel Referèndum

La UPC s’adhereix al Pacte Nacional pel Referèndum

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s’adhereix al Pacte Nacional pel Referèndum, una iniciativa que aglutina partits, entitats i institucions favorables al dret a decidir amb l’objectiu d’impulsar un pacte entre els governs de l’Estat i la Generalitat de Catalunya que permeti la celebració de la consulta.

01/06/2017
A proposta del Parlament de Catalunya i amb l’impuls del Govern de la Generalitat de Catalunya, el dia 23 de desembre de 2016 es va constituir el Pacte Nacional pel Referèndum, que recull el testimoni del Pacte Nacional pel Dret a Decidir. La iniciativa aplega un gran nombre d’entitats socials, culturals i polítiques amb el propòsit d’impulsar un pacte entre els governs de l’Estat i de la Generalitat que permeti la celebració d’un Referèndum eficaç i vinculant, perquè la ciutadania catalana pugui votar sobre el seu futur polític com a nació.

Segons ha aprovat el Consell de Govern, en la reunió del 23 de maig, la UPC s’adhereix al Pacte i donarà suport a les iniciatives que es portin a terme per impulsar la celebració de la consulta.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Foto de grup de tots els finalistes del concurs, juntament amb els representats institucionals i acadèmics, amb la vicerectora Esther Real al mig. Lliurats els premis a les millors idees de negoci del 7è Concurs Emprèn UPC-Yuzz Un sistema que gestiona i controla de forma exhaustiva la recollida dels nens als centres ... [llegir +]
Natalia Martín i Antonio Abdul Masih amb el sistema que han dissenyat per recuperar el moviment de la mà. Estudiants de l'ESEIAAT creen solucions per millorar la qualitat de vida de pacients d’Asepeyo amb discapacitats 15 estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de ... [llegir +]
Els representants polítics i acadèmics que van participar en l'acte Es constitueix el Pacte Nacional per a la Universitat La comunitat universitària —inclosa la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)—, els ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)