Esteu aquí: Inici > Més notícies > La UPC s’adhereix al Pacte Nacional pel Referèndum

La UPC s’adhereix al Pacte Nacional pel Referèndum

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s’adhereix al Pacte Nacional pel Referèndum, una iniciativa que aglutina partits, entitats i institucions favorables al dret a decidir amb l’objectiu d’impulsar un pacte entre els governs de l’Estat i la Generalitat de Catalunya que permeti la celebració de la consulta.

01/06/2017
A proposta del Parlament de Catalunya i amb l’impuls del Govern de la Generalitat de Catalunya, el dia 23 de desembre de 2016 es va constituir el Pacte Nacional pel Referèndum, que recull el testimoni del Pacte Nacional pel Dret a Decidir. La iniciativa aplega un gran nombre d’entitats socials, culturals i polítiques amb el propòsit d’impulsar un pacte entre els governs de l’Estat i de la Generalitat que permeti la celebració d’un Referèndum eficaç i vinculant, perquè la ciutadania catalana pugui votar sobre el seu futur polític com a nació.

Segons ha aprovat el Consell de Govern, en la reunió del 23 de maig, la UPC s’adhereix al Pacte i donarà suport a les iniciatives que es portin a terme per impulsar la celebració de la consulta.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Comunicat de condemna de la UPC a l'atemptat de Barcelona [llegir +]
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)