Esteu aquí: Inici > Més notícies > Es busca talent a la UPC a través dels Fòrums d’empresa

Es busca talent a la UPC a través dels Fòrums d’empresa

Nombroses empreses i entitats cerquen talent a la UPC i una de les vies per fer-ho és a través dels Fòrums d’empresa, molts dels quals són organitzats per associacions d'estudiantat de les diferents escoles i facultats de la UPC. El dia 1 de març van tenir lloc noves edicions del Fòrum Empreses ESEIAAT, al Cammpus de Terrassa, i del Futur Civil (a l'Escola de Camins del Campus Nord de Barcelona). El proper serà el Fòrum ETSEIB, que es realitzarà del 8 al 10 del mateix mes a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona.

29/02/2016
Ser un punt de trobada entre l'empresa i l'estudiantat és l'objectiu dels fòrums d'empresa universitaris i constitueixen una magnífica oportunitat perquè l’estudiant tingui una primera presa de contacte amb el seu futur profesional. Perfilar les sortides professionals dels estudis, saber de primera mà quins perfils són els més demandats al mercat laboral i optar a una primera oferta de feina són les possibilitats que ofereixen aquests fòrum d’empresa que tenen lloc a diversos centres docents i campus de la UPC. Els estudiants també poden participar en xerrades, col·loquis i tallers formatius que s’organitzen, juntament amb representants del món empresarial i professional.

El dia 1 de març, el X Fòrum Empreses ESEIAAT ha congregat una trentena d’empreses i institucions en una trobada dedicada als sectors de les enginyeries industrial, aeroespacial i audiovisual i que ha comptat també amb la participació de recent titulats que han creat la seva pròpia empresa de base tecnològica, com a exemple d’emprenedors formats al Campus de Terrassa.

El mateix dia ha tingut lloc una nova edició de Futur Civil, punt de trobada entre estudiants de darrers cursos de l’Escola de Camins (ETSECCPB) i les empreses del sector de l'enginyeria civil i del medi ambient.

Així mateix, del 8 al 10 de març obrirà les portes de nou el Fòrum ETSEIB, amb la participació de 50 empreses i entitats vinculades a diferents àmbits de l’enginyeria industrial.

Orientació laboral
En la majoria de fòrums, UPC Alumni ofereix serveis i recursos per facilitar la inserció laboral dels estudiants: seminaris, tallers de desenvolupament de competències, taules rodones i una activa borsa de treball.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Nom de les malaties desateses Les malalties desateses, objectiu de recerca a la UPC Des de fa uns anys, diversos grups de recerca de la UPC treballen per crear eines i coneixements i ... [llegir +]
La UPC, entre les 150 millors universitats del món en el rànquing QS Graduate Employability La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) és una de les 150 institucions d’educació ... [llegir +]
El professor Xavier Martínez de Osés, del departament de Ciència i Enginyeria Nàutica, i Santiago Menéndez, dels Serveis Informàtics de l'FNB, portant a terme proves de connexió del simulador amb la Xarxa Europea de Simuladors Marítims La Facultat de Nàutica de Barcelona es connectarà a la Xarxa Europea de Simuladors Marítims En el marc del projecte ‘Sea Traffic Management’, la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB) de ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)