Esteu aquí: Inici > Més notícies > Es busca talent a la UPC a través dels Fòrums d’empresa

Es busca talent a la UPC a través dels Fòrums d’empresa

Nombroses empreses i entitats cerquen talent a la UPC i una de les vies per fer-ho és a través dels Fòrums d’empresa, molts dels quals són organitzats per associacions d'estudiantat de les diferents escoles i facultats de la UPC. El dia 1 de març van tenir lloc noves edicions del Fòrum Empreses ESEIAAT, al Cammpus de Terrassa, i del Futur Civil (a l'Escola de Camins del Campus Nord de Barcelona). El proper serà el Fòrum ETSEIB, que es realitzarà del 8 al 10 del mateix mes a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona.

29/02/2016
Ser un punt de trobada entre l'empresa i l'estudiantat és l'objectiu dels fòrums d'empresa universitaris i constitueixen una magnífica oportunitat perquè l’estudiant tingui una primera presa de contacte amb el seu futur profesional. Perfilar les sortides professionals dels estudis, saber de primera mà quins perfils són els més demandats al mercat laboral i optar a una primera oferta de feina són les possibilitats que ofereixen aquests fòrum d’empresa que tenen lloc a diversos centres docents i campus de la UPC. Els estudiants també poden participar en xerrades, col·loquis i tallers formatius que s’organitzen, juntament amb representants del món empresarial i professional.

El dia 1 de març, el X Fòrum Empreses ESEIAAT ha congregat una trentena d’empreses i institucions en una trobada dedicada als sectors de les enginyeries industrial, aeroespacial i audiovisual i que ha comptat també amb la participació de recent titulats que han creat la seva pròpia empresa de base tecnològica, com a exemple d’emprenedors formats al Campus de Terrassa.

El mateix dia ha tingut lloc una nova edició de Futur Civil, punt de trobada entre estudiants de darrers cursos de l’Escola de Camins (ETSECCPB) i les empreses del sector de l'enginyeria civil i del medi ambient.

Així mateix, del 8 al 10 de març obrirà les portes de nou el Fòrum ETSEIB, amb la participació de 50 empreses i entitats vinculades a diferents àmbits de l’enginyeria industrial.

Orientació laboral
En la majoria de fòrums, UPC Alumni ofereix serveis i recursos per facilitar la inserció laboral dels estudiants: seminaris, tallers de desenvolupament de competències, taules rodones i una activa borsa de treball.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
L’arquitecta Carme Pigem inaugurarà, el 22 de setembre, el curs acadèmic 2017-2018 de la UPC El 22 de setembre tindrà lloc l’acte d’inauguració oficial del curs 2017-2018 de la ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)