Esteu aquí: Inici > Més notícies > Neus París, Síndica de Greuges de la UPC

Pren el relleu en el càrrec a Xavier Ortega Aramburu, que ha ocupat el càrrec des de l’any 2008

Neus París, Síndica de Greuges de la UPC

Neus París, advocada de la Generalitat de Catalunya davant del Tribunal Constitucional, ha pres possessió com a Síndica de Greuges de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), prenent el relleu a Xavier Ortega Aramburu, que ha ocupat el càrrec des de l’any 2008.

22/12/2016
Neus París (Barcelona, 1961), que ha pres possessió, el 21 de desembre, com a Síndica de Greuges de la UPC, és llicenciada en Dret per la Universitat de Barcelona (UB), i actualment ocupa el càrrec d’advocada de la Generalitat de Catalunya; la seva tasca és representar i defensar el Govern i l’Administració davant del Tribunal Constitucional, en tots els procediments previstos en la legislació. Està adscrita al Gabinet Jurídic de la Generalitat, dins del Departament de Presidència.

Durant quasi deu anys ha estat assessora del Síndic de Greuges de Catalunya, en les àrees d’Ensenyament, Cultura i Administració General, a més de representar al Síndic en reunions on s’analitzaven les funcions dels Defensors del Poble de l’Estat Espanyol i d’Europa.

Des del curs 1994-95 ha impartit docència a la UB, a les facultats de Dret i d’Economia i Empresa. Fins ara ha estat professora associada del Departament de Dret Constitucional i Ciència Política de la UB, a la Facultat de Dret.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
La professora i sotsdirectora de l'ETSAB Carolina Garcia i l'arquitecte Oriol Bohigas, davant l'exposició de la biblioteca del centre 'Oriol Bohigas. Portafoli' L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca Aquest divendres, 28 d’abril, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) ... [llegir +]
Cinc investigadors de la UPC, distingits ICREA Acadèmia 2016 Els professors i investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) Irene Arias, ... [llegir +]
Retrat de Kip S. Thorne. La UPC investirà doctor ‘honoris causa’ l’astrofísic nord-americà Kip S. Thorne La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) investirà, dijous, 25 de maig, doctor 'honoris ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)