Esteu aquí: Inici > Més notícies > Nomenat l’equip directiu de l’ESEIAAT

Nomenat l’equip directiu de l’ESEIAAT

El professor Miguel Mudarra ha estat nomenat director de l’Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), i Xavier Cañavate, delegat del rector per al procés de fusió del l’EET i l’ETSEIAT en la nova escola i per al Campus de Terrassa.

23/12/2015
El 18 de desembre, a les 11.30 h, va tenir lloc, al Campus de Terrassa, la presa de possessió del director de l’ESEIAAT i dels delegats del rector vinculats a aquest procés. Amb aquests dos nomenaments, s’inicia un procés d’integració liderat per les persones que han dirigit, en els darrers anys, els dos centres docents que ara formen l’ESEIAAT.

En el decurs de l’acte, Miguel Mudarra, anterior director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial i Aeronàutica de Terrassa (ETSEIAT), ha estat nomenat director de la nova escola, que va rebre l’11 de novembre el vist-i-plau definitiu de la Generalitat de Catalunya per constituir-se a partir de la unificació de l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET) i de l’ETSEIAT. D’altra banda, Xavier Cañavate, anterior director de l'EET, ocupa el càrrec de delegat del rector per al procés de fusió dels dos centres en l'ESEIAAT i per al Campus de Terrassa.

Funcionament per àrees
L’equip directiu de l’ESEIAAT es completa amb persones que formaven part dels equips de l’EET i l’ETSEIAT i, per guanyar operativitat, s’organitza en tres grans àrees temàtiques en què col·laboraran sotsdirectors i sotsdirectores procedents de les dues Escoles que s’han unit, amb la doble comesa de garantir la continuïtat de la vida acadèmica i posar les bases per avançar cap un enfocament unificat dels diferents processos. En cada àrea hi ha una delegada o delegat del rector que compaginarà les tasques que corresponien a la sotsdirecció d’on prové, amb la coordinació de l’àrea. Es tracta de Maria Dolors Álvarez (àrea de planificació econòmica i estratègica i de qualitat), Núria Garrido (àrea de promoció, empresa i recerca, i internacionalització) i Xavier Roca (àrea acadèmica).

També formen part de l’equip: Inés M. Algaba (sotsdirectora acadèmica de l’àmbit Aeronàutic i Programes Integrats), Jasmina Casals (sotsdirectora de Relacions Internacionals i Recerca), Santiago Forcada (sotsdirector d’Internacionalització), Toni García (sotsdirector de Promoció dels Estudis), David González (sotsdirector d’Empreses, Cooperació Educativa i Projectes d’Estudiants), Joaquín Marques (sotsdirector de Recursos i Planificació), Jordi Sellarès (sotsdirector de Política i Innovació Acadèmica, Pep Simó (sotsdirector d’Innovació, Comunicació i Estratègia dels Estudis), Jordi Voltas (sotsdirector de Graus de l’Àmbit Industrial i Audiovisual) i Pilar Cortés (secretària acadèmica), així com Merche Jiménez (administradora de l’antiga ETSEIAT) i Alfred Gil (administrador de l’antiga EET).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Imatge del cartell del 'Girls ICT Day' a la UPC. El 27 d’abril torna la jornada 'Girls in ICT Day' per promoure l'interès per les TIC entre les noies La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se suma, un cop més, al 'Girls in ICT Day', una ... [llegir +]
Targetó de l'acte de nomenament de la Biblioteca Oriol Bohigas, amb una foto de l'arquitecta amb part del llegat bibliogràfic L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca Aquest divendres, 28 d’abril, a les 12 hores, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de ... [llegir +]
Imatge que mostra com s’aplica la tecnologia d’ultrasons per recobrir teixits amb nanopartícules antimicrobianes. La UPC lidera un projecte europeu per fabricar, amb ultrasons i a escala industrial, teixits i dispositius antimicrobians L’investigador i professor Tzanko Tzanov, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) al ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)