Esteu aquí: Inici > Més notícies > Nomenat l’equip directiu de l’ESEIAAT

Nomenat l’equip directiu de l’ESEIAAT

El professor Miguel Mudarra ha estat nomenat director de l’Escola Superior d'Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa (ESEIAAT), i Xavier Cañavate, delegat del rector per al procés de fusió del l’EET i l’ETSEIAT en la nova escola i per al Campus de Terrassa.

23/12/2015
El 18 de desembre, a les 11.30 h, va tenir lloc, al Campus de Terrassa, la presa de possessió del director de l’ESEIAAT i dels delegats del rector vinculats a aquest procés. Amb aquests dos nomenaments, s’inicia un procés d’integració liderat per les persones que han dirigit, en els darrers anys, els dos centres docents que ara formen l’ESEIAAT.

En el decurs de l’acte, Miguel Mudarra, anterior director de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial i Aeronàutica de Terrassa (ETSEIAT), ha estat nomenat director de la nova escola, que va rebre l’11 de novembre el vist-i-plau definitiu de la Generalitat de Catalunya per constituir-se a partir de la unificació de l’Escola d’Enginyeria de Terrassa (EET) i de l’ETSEIAT. D’altra banda, Xavier Cañavate, anterior director de l'EET, ocupa el càrrec de delegat del rector per al procés de fusió dels dos centres en l'ESEIAAT i per al Campus de Terrassa.

Funcionament per àrees
L’equip directiu de l’ESEIAAT es completa amb persones que formaven part dels equips de l’EET i l’ETSEIAT i, per guanyar operativitat, s’organitza en tres grans àrees temàtiques en què col·laboraran sotsdirectors i sotsdirectores procedents de les dues Escoles que s’han unit, amb la doble comesa de garantir la continuïtat de la vida acadèmica i posar les bases per avançar cap un enfocament unificat dels diferents processos. En cada àrea hi ha una delegada o delegat del rector que compaginarà les tasques que corresponien a la sotsdirecció d’on prové, amb la coordinació de l’àrea. Es tracta de Maria Dolors Álvarez (àrea de planificació econòmica i estratègica i de qualitat), Núria Garrido (àrea de promoció, empresa i recerca, i internacionalització) i Xavier Roca (àrea acadèmica).

També formen part de l’equip: Inés M. Algaba (sotsdirectora acadèmica de l’àmbit Aeronàutic i Programes Integrats), Jasmina Casals (sotsdirectora de Relacions Internacionals i Recerca), Santiago Forcada (sotsdirector d’Internacionalització), Toni García (sotsdirector de Promoció dels Estudis), David González (sotsdirector d’Empreses, Cooperació Educativa i Projectes d’Estudiants), Joaquín Marques (sotsdirector de Recursos i Planificació), Jordi Sellarès (sotsdirector de Política i Innovació Acadèmica, Pep Simó (sotsdirector d’Innovació, Comunicació i Estratègia dels Estudis), Jordi Voltas (sotsdirector de Graus de l’Àmbit Industrial i Audiovisual) i Pilar Cortés (secretària acadèmica), així com Merche Jiménez (administradora de l’antiga ETSEIAT) i Alfred Gil (administrador de l’antiga EET).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
La UPC, entre les 150 millors universitats del món en el rànquing QS Graduate Employability La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) és una de les 150 institucions d’educació ... [llegir +]
El professor Xavier Martínez de Osés, del departament de Ciència i Enginyeria Nàutica, i Santiago Menéndez, dels Serveis Informàtics de l'FNB, portant a terme proves de connexió del simulador amb la Xarxa Europea de Simuladors Marítims La Facultat de Nàutica de Barcelona es connectarà a la Xarxa Europea de Simuladors Marítims En el marc del projecte ‘Sea Traffic Management’, la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB) de ... [llegir +]
Estudiants treballant a l'espai Emprèn del Campus Nord. Emprèn UPC: com fer realitat una idea de negoci Un total de 18 empreses constituïdes per part d'estudiants i recent titulats, que han generat 49 ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)