Esteu aquí: Inici > Més notícies > UPCommons, entre els principals repositoris de publicacions de projectes Horizon 2020

El portal europeu OpenAire situa el dipòsit institucional UPCommons entre els 20 primers proveïdors de publicacions resultants de projectes integrats en el programa marc europeu de recerca Horizon 2020 (H2020), previst per al període 2014-2020.

09/03/2017
Una de les funcions del projecte OpenAire és recollir les publicacions resultants de projectes finançats per la Comissió Europea, amb l’objectiu d’augmentar la visibilitat internacional de la recerca, així com la de monitoritzar el grau de compliment de les polítiques d’accés obert establertes per la Comissió Europea.

UPCommons compta amb més de 80.000 documents dipositats, entre els quals s’hi troben les publicacions vinculades a projectes H2020. Aquest fet el situa al lloc 16 dels més de 6.000 repositoris inclosos al projecte OpenAire.

El rànquing d’OpenAire està encapçalat per grans infraestructures de recerca, com PubMed Europa, el repositori ArXiv de Física de la Universitat de Cornell i l’Hyper Article en Ligne del Centre National de la Recherche Scientifique (CNRS) de França.

UPCommons recopila, difon i gestiona la producció docent i d’investigació de la Universitat amb l’objectiu d’augmentar-ne la visibilitat. Es troba també ben posicionat en altres rankings, com ara el Ranking Web of Repositories, on apareix entre el 12 primers d’Europa.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Els cinc alumnes, durant la construcció del pavelló al Tongji International Construction Festival 2017 L’ETSAB, menció d’honor del Tongji International Construction Festival 2017 L’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Carles Puigdemont, en el moment de la firma del Pacte Nacional per a la Indústria, juntament amb els agents econòmics i socials La UPC se subscriu al Pacte Nacional per a la Indústria La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s’ha adherit, juntament amb altres universitats, ... [llegir +]
Membres de l'equip d'estudiants de l'ESEIAAT organitzadors Estudiants de l’ESEIAAT organitzen, per primer cop a Espanya, el concurs internacional universitari de construcció de coets La seu de l’associació europea d’estudiants d’enginyeria aeronàutica EUROAVIA a l’Escola ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)