Esteu aquí: Inici > Més notícies > UPCommons, entre els principals repositoris de publicacions de projectes Horizon 2020

El portal europeu OpenAire situa el dipòsit institucional UPCommons entre els 20 primers proveïdors de publicacions resultants de projectes integrats en el programa marc europeu de recerca Horizon 2020 (H2020), previst per al període 2014-2020.

09/03/2017
Una de les funcions del projecte OpenAire és recollir les publicacions resultants de projectes finançats per la Comissió Europea, amb l’objectiu d’augmentar la visibilitat internacional de la recerca, així com la de monitoritzar el grau de compliment de les polítiques d’accés obert establertes per la Comissió Europea.

UPCommons compta amb més de 80.000 documents dipositats, entre els quals s’hi troben les publicacions vinculades a projectes H2020. Aquest fet el situa al lloc 16 dels més de 6.000 repositoris inclosos al projecte OpenAire.

El rànquing d’OpenAire està encapçalat per grans infraestructures de recerca, com PubMed Europa, el repositori ArXiv de Física de la Universitat de Cornell i l’Hyper Article en Ligne del Centre National de la Recherche Scientifique (CNRS) de França.

UPCommons recopila, difon i gestiona la producció docent i d’investigació de la Universitat amb l’objectiu d’augmentar-ne la visibilitat. Es troba també ben posicionat en altres rankings, com ara el Ranking Web of Repositories, on apareix entre el 12 primers d’Europa.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Imatge d'un científic fent una cartografia d'un escull de coral. L’expedició marítima Ocean Mapping, en la qual participa el Laboratori d’Aplicacions Bioacústiques, rumb a la Gran Barrera de Coral El vaixell 'Fleur de Passion', el veler més gran de pavelló suís, de 33 metres d'eslora, que ... [llegir +]
L'oferta de màsters i doctorats de la Universitat, a Taiwan, Mèxic, Colòmbia, Xile i Marroc La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) serà present, aquest mes de març, a diferents ... [llegir +]
Imatge del 'making-off' del documental 'Atiecke, les femmes rurales du Sénégal', realitzat en el marc d'un dels projectes de cooperació de la UPC. El CCD presenta els projectes de cooperació i lliura els premis del Concurs Fotogràfic 'Imatges del Sud' Dimecres, 5 d’abril, a les 12 h, tindrà lloc a l’Aula Màster del Campus Nord, a Barcelona, la ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)