Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > S’amplia l’oferta pública d’ocupació del PDI amb 18 noves places de professorat agregat, de les quals 15 es convocaran properament

La UPC amplia amb 18 places més la dotació de professorat agregat corresponent a l’oferta pública d’ocupació del PDI permanent de l’any 2017, de les quals 15 es convocaran properament. Aquestes places se sumen a les 26 previstes inicialment en la mateixa categoria.

20/07/2017
De les 18 places de professorat agregat permanent previstes en l’acord aprovat pel Consell de Govern del 13 de juliol, dues estan reservades per a la contractació com a personal laboral fix de personal investigador doctor que hagi finalitzat el Programa Ramón y Cajal i hagi obtingut el certificat I3. Aquestes places se sumen a les 26 previstes en l’oferta pública d’ocupació del PDI aprovada el 23 de maig passat pel Consell de Govern i en la qual ja es preveia una ampliació durant aquest any.

Així mateix, el Consell de Govern també ha aprovat, en la mateixa sessió del 13 de juliol, una convocatòria de 15 concursos per proveir part d’aquestes places, d'acord amb els criteris establerts al Pla d'estabilització, i que es posarà en marxa un cop es publiqui al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC).

Concursos oberts
A data d’avui es preveu la incorporació d’un total de 44 professors o professores agrades durant l’any 2017 (sis d’ells reservats per a investigadors Ramon y Cajal en els termes esmentats anteriorment) en el marc de l’oferta pública d’ocupació de PDI permanent. En aquest sentit, ja s’ha publicat al DOGC del 7 de juliol la convocatòria de 19 d’aquests concursos en la categoria de professorat agregat, que estarà oberta fins al proper 27 de juliol [pdf].

D’altra banda, també fins al 27 de juliol està oberta la convocatòria de processos selectius per a la contractació de PDI lector en el marc del Pla Serra Húnter [pdf[.

Els procediments d’ambdues convocatòries es poden consultar a la pàgina de Novetats dels concursos del PDI.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El rector Enric Fossas, al centre, obre l'acte inaugural, que ha comptat amb la intervenció del  secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro (en la foto, a l'esquerra del rector) i del president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell (a la dreta) L’arquitecta Carme Pigem inaugura el curs acadèmic 2017-2018 a la UPC en un acte marcat per la situació que viu Catalunya ‘30 anys després’ és el títol de la lliçó que ha impartit Carme Pigem, una de les sòcies ... [llegir +]
Comunicat de les universitats i dels centres de recerca de Catalunya El 21 de setembre, els màxims representants del conjunt d'universitats i centres de recerca de ... [llegir +]
D'esquerra a dreta: la directora de l'EPSEM, Rosa Argelaguet; el vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros; Neus Consul, directora de l'ETSEIB, i el rector Enric Fossas. La UPC i SEAT signen un acord de col·laboració per al grau en Enginyeria d'Automoció El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, i el rector de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)