Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Jordi Cortadella, director del Departament de Ciències de la Computació

Jordi Cortadella, director del Departament de Ciències de la Computació

El professor Jordi Cortadella ha estat reelegit director del Departament de Ciències de la Computació, càrrec que ocupa des de febrer de 2013, quan la unitat s’anomenava Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics.

20/04/2017
El 7 d’abril ha tingut lloc el nomenament de Jordi Cortadella Fortuny com a director del Departament de Ciències de la Computació, del qual és el màxim responsable des de febrer de 2013. Com a tal, va estar al capdavant del procés de canvi de nom de la unitat, que anteriorment s’anomenava Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics. Una proposta impulsada pel PDI del mateix departament, aprovada pel Consell de Govern del 21 de juliol del 2014, i que responia a la nomenclatura que s’ha acabat imposant, a escala internacional, per denominar les activitats acadèmiques que desenvolupa la unitat.

Doctor en Informàtica per la UPC i catedràtic d'universitat, Jordi Cortadella ha estat, anteriorment, vicedegà de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB), president de la Comissió de Selecció i Avaluació de Professors i Investigadors de la Universitat (CSAPIU) i membre de la Comissió de Doctorat de la UPC.

Com a professor, imparteix docència a la FIB i a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME), en l'àmbit de l'algorísmia i la programació. Com a investigador, desenvolupa la seva recerca en els camps de l'algorísmia i el disseny de circuits nanoelectrònics, tasca que realitza dins del grup de recerca en Algorismia, Bioinformàtica, Complexitat i Mètodes Formals (ALBCOM).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Foto de grup de tots els finalistes del concurs, juntament amb els representats institucionals i acadèmics, amb la vicerectora Esther Real al mig. Lliurats els premis a les millors idees de negoci del 7è Concurs Emprèn UPC-Yuzz Un sistema que gestiona i controla de forma exhaustiva la recollida dels nens als centres ... [llegir +]
Natalia Martín i Antonio Abdul Masih amb el sistema que han dissenyat per recuperar el moviment de la mà. Estudiants de l'ESEIAAT creen solucions per millorar la qualitat de vida de pacients d’Asepeyo amb discapacitats 15 estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de ... [llegir +]
Els representants polítics i acadèmics que van participar en l'acte Es constitueix el Pacte Nacional per a la Universitat La comunitat universitària —inclosa la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)—, els ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)