Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Jordi Cortadella, director del Departament de Ciències de la Computació

Jordi Cortadella, director del Departament de Ciències de la Computació

El professor Jordi Cortadella ha estat reelegit director del Departament de Ciències de la Computació, càrrec que ocupa des de febrer de 2013, quan la unitat s’anomenava Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics.

20/04/2017
El 7 d’abril ha tingut lloc el nomenament de Jordi Cortadella Fortuny com a director del Departament de Ciències de la Computació, del qual és el màxim responsable des de febrer de 2013. Com a tal, va estar al capdavant del procés de canvi de nom de la unitat, que anteriorment s’anomenava Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics. Una proposta impulsada pel PDI del mateix departament, aprovada pel Consell de Govern del 21 de juliol del 2014, i que responia a la nomenclatura que s’ha acabat imposant, a escala internacional, per denominar les activitats acadèmiques que desenvolupa la unitat.

Doctor en Informàtica per la UPC i catedràtic d'universitat, Jordi Cortadella ha estat, anteriorment, vicedegà de la Facultat d'Informàtica de Barcelona (FIB), president de la Comissió de Selecció i Avaluació de Professors i Investigadors de la Universitat (CSAPIU) i membre de la Comissió de Doctorat de la UPC.

Com a professor, imparteix docència a la FIB i a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME), en l'àmbit de l'algorísmia i la programació. Com a investigador, desenvolupa la seva recerca en els camps de l'algorísmia i el disseny de circuits nanoelectrònics, tasca que realitza dins del grup de recerca en Algorismia, Bioinformàtica, Complexitat i Mètodes Formals (ALBCOM).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
L’arquitecta Carme Pigem inaugurarà, el 22 de setembre, el curs acadèmic 2017-2018 de la UPC El 22 de setembre tindrà lloc l’acte d’inauguració oficial del curs 2017-2018 de la ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)