Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Inma Rodríguez, nomenada directora de l'EPSEB, i Pere Palà, José Rodellar i Antoni Urpí, directors de departament

Inma Rodríguez ha pres possessió com a directora de l'EPSEB. D'altra banda, el professor Pere Palà ha estat nomenat de nou director del Departament d’Enginyeria Minera, Industrial i TIC, mentre que José Rodellar dirigirà, a partir d'ara, el Departament de Matemàtiques. Per part seva, Antoni Urpí ha renovat també en el càrrec de director del Departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació.

13/03/2017
imma rodríguez, directora electa de l’epseb.Inma Rodríguez ha pres possessió, el 14 de març, com a directora de l'Escola Politècnica Superior d'Edificació de Barcelona (EPSEB). Rodríguez va rebre el 84,79% dels vots emesos en les eleccions a la direcció del centre del 20 de febrer passat. Així, ha pres el relleu en el càrrec a Francesc Jordana, que estava al capdavant d’aquest centre docent des del juny del 2008. (llegir-ne més>).

retrat de pere palàPere Palà continuarà, durant els propers quatre anys, al capdavant del Departament d’Enginyeria Minera, Industrial i TIC, aquest cop com a director elegit. El 20 d’octubre del 2015 va ser nomenat director d’aquesta unitat poc després d’aprovar-se’n la creació, com a fruit de la unió, en el marc de la reestructuració interdepartamental aprovada al Claustre Universitari del 16 de desembre de 2014, dels dos departaments existents aleshores a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) —el d’Enginyeria Minera i Recursos Naturals i el de Disseny i Programació de Sistemes Electrònics—, així com de la seccions a l’EPSEM dels departaments de Física Aplicada; de Màquines i Motors Tèrmics, i de Resistència de Materials i Estructures a l’Enginyeria (llegir-ne més>).

retrat de josé rodellarD’altra banda, José Rodellar ha pres possessió, l’1 de març, com a director del Departament de Matemàtiques, càrrec que ocupava fins ara el professor i investigador Oriol Serra. També es tracta del primer director elegit d’aquest departament des que es va constituir, l’octubre de 2015, en el marc de la reestructuració interdepartamental. En aquest cas, com a resultat de la unió dels departaments de Matemàtica Aplicada I; de Matemàtica Aplicada II; de Matemàtica Aplicada III (llevat de la secció d'aquest departament a l'Escola de Camins) i de Matemàtica Aplicada IV (llegir-ne més>).

retrat d’antoni urpíEl mateix dia 1 de març, Antoni Urpí ha renovat en el seu càrrec de director del Departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació, unitat que dirigeix des de fa quatre anys (llegir-ne més>).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Comunicat de condemna de la UPC a l'atemptat de Barcelona [llegir +]
Imatge de la passada edició del WomENcourage 200 ‘dones TIC’ d’arreu del món es reuneixen a la UPC amb motiu del congrés womENcourage La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) acull, del 6 al 8 de setembre, el congrés ... [llegir +]
Acte de signatura del SIITC Impuls a la creació del Sistema d’Informació i Intel·ligència Turística de Catalunya La Generalitat de Catalunya ha signat, el 28 de juliol, un acord amb nou universitats catalanes, ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)