Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Oferta pública d’ocupació del PDI i el PAS

Oferta pública d’ocupació del PDI i el PAS

El Consell de Govern ha aprovat l’oferta pública d’ocupació del PDI i del PAS del 2017 per donar resposta a les necessitats de caràcter permanent amb assignació pressupostària que no poden ser cobertes amb el personal actual. Aquesta oferta preveu la contractació de 26 persones com a professorat agregat i 33 com a auxiliars administratius.

01/06/2017
L’oferta pública d’ocupació del PDI i del PAS del 2017, aprovada pel Consell de Govern reunit en sessió ordinària el 23 de maig, preveu la contractació de 26 persones com a professorat agregat i 33 com a auxiliars administratius i es podrà incrementar en el cas que la Llei de Pressupostos Generals de l’Estat aprovi una taxa addicional per al personal de les universitats públiques.

Pel que fa al Personal Docent i Investigador (PDI), l’oferta preveu la incorporació de 26 professors o professores agregats (22 sense reserva i 4 reservades per a la contractació com a personal laboral fix de personal investigador doctor, que hagi finalitzat el Programa Ramón y Cajal i hagi obtingut el certificat I3). El Consell de Govern va aprovar la convocatòria dels concursos per proveir aquestes places d'acord amb els criteris establerts al Pla d'estabilització. Es preveu poder augmentar aquesta oferta pública al final d'any.

Pel que fa al Personal d’Administració i Serveis (PAS), l’oferta preveu la convocatòria, en el moment escaient, de concursos per proveir 33 places de l’escala d’auxiliar administratiu, del grup C2.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El rector Enric Fossas, al centre, obre l'acte inaugural, que ha comptat amb la intervenció del  secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro (en la foto, a l'esquerra del rector) i del president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell (a la dreta) L’arquitecta Carme Pigem inaugura el curs acadèmic 2017-2018 a la UPC en un acte marcat per la situació que viu Catalunya ‘30 anys després’ és el títol de la lliçó que ha impartit Carme Pigem, una de les sòcies ... [llegir +]
Comunicat de les universitats i dels centres de recerca de Catalunya El 21 de setembre, els màxims representants del conjunt d'universitats i centres de recerca de ... [llegir +]
D'esquerra a dreta: la directora de l'EPSEM, Rosa Argelaguet; el vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros; Neus Consul, directora de l'ETSEIB, i el rector Enric Fossas. La UPC i SEAT signen un acord de col·laboració per al grau en Enginyeria d'Automoció El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, i el rector de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)