Esteu aquí: Inici > Notícies per al PDI i el PAS > Una catedràtica i cinc nous catedràtics prenen possessió a la UPC

També ha tingut lloc, el 18 de juliol, el nomenament de Neus Cònsul com a directora de l'ETSEIB, càrrec que ocupa des de juny de 2013

Una catedràtica i cinc nous catedràtics prenen possessió a la UPC

El 13 de juliol ha tingut lloc la presa de possessió de sis nous catedràtics de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Aquests nomenaments, que se sumen als catedràtics que van prendre possessió el 31 de maig passat, són fruit dels diversos acords del Consell de Govern aprovats durant el 2016. D’altra banda, el 30 de juny va finalitzar un altre concurs de catedràtic contractat.

20/07/2017
Els catedràtics i la catedràtica d’universitat que han pres possessió el 13 de juliol, al rectorat de la UPC a Barcelona, són Eduardo Bravo, de l’àrea de coneixement de Física Aplicada; Oriol Gomis, de la d’Enginyeria Elèctrica; Ana Maria Lacasta, de la de Construccions Arquitectòniques; Juan Montaña, de la d’Enginyeria Elèctrica; Xavier Sánchez-Vila, d’Enginyeria del Terreny, i Vicenç Puig, d’Enginyeria de Sistemes i Automàtica. D’altra banda, el 30 de juny va finalitzar un altre concurs de catedràtic contractat, que va ser guanyat pel professor Luis Velasco, en l’àrea d’Arquitectura de Computadors.

Aquests nomenaments, publicats al BOE número 145, del 19 de juny de 2017 (a la secció II> Nomenaments> Universitats), corresponen a la convocatòria de concursos d’accés al cos de catedràtic la UPC publicada al BOE el 10 de gener de 2017 i són fruit dels diversos acords del Consell de Govern aprovats durant el 2016, referents al programa de promoció de PDI amb vinculació permanent a temps complet, a l’oferta pública d’ocupació d’aquest col·lectiu de personal permanent i a la convocatòria de concursos d’accés al cos de catedràtics de la Universitat.

Neus Cònsul, directora de l'ETSEIB
Una altra presa de possessió recent ha estat, el 18 de juliol, la de Neus Cónsul com a directora de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), càrrec en en el qual ha estat reelegida en les votacions de l’11 de maig. La professora inicia ara el segon mandat com a directora  l'ETSEIB. Neus Cònsul va ser la primera dona en accedir, el juny de 2013, a la direcció d’aquesta escola de la UPC, amb més de 150 anys d’història.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El rector Enric Fossas, al centre, obre l'acte inaugural, que ha comptat amb la intervenció del  secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro (en la foto, a l'esquerra del rector) i del president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell (a la dreta) L’arquitecta Carme Pigem inaugura el curs acadèmic 2017-2018 a la UPC en un acte marcat per la situació que viu Catalunya ‘30 anys després’ és el títol de la lliçó que ha impartit Carme Pigem, una de les sòcies ... [llegir +]
Comunicat de les universitats i dels centres de recerca de Catalunya El 21 de setembre, els màxims representants del conjunt d'universitats i centres de recerca de ... [llegir +]
D'esquerra a dreta: la directora de l'EPSEM, Rosa Argelaguet; el vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros; Neus Consul, directora de l'ETSEIB, i el rector Enric Fossas. La UPC i SEAT signen un acord de col·laboració per al grau en Enginyeria d'Automoció El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, i el rector de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)