Vicerectora de Qualitat i Política Lingüística

Imma Ribas Vila

Imma Ribas

Imma Ribas és enginyera Industrial (1996) per l’ Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) i doctora enginyera Industrial per la Universitat Politècnica de València (2007). Des de 2013 és professora agregada, adscrita al Departament d’Organització d’Empreses, vinculada a l’ETSEIB.

Com a investigadora, forma part del grup de recerca Supply Chain and Operations Management (SCOM). És autora o coautora de més de trenta articles en revistes indexades, més de trenta publicacions en congressos i cinc capítols de llibre. Ha dirigit dues tesis doctorals i ha participat en nou projectes de recerca finançats en convocatòries competitives nacionals i europees, en tres dels quals ha estat investigadora principal. És editora associada de la revista Expert Systems with Applications i la Journal of Urban Mobility.

Pel que fa a la gestió, va ser secretària del Departament d’Organització d’Empreses (2012–2019) i sotsdirectora de Política Acadèmica i Màster a l’ETSEIB (2021).

Funcions

• Polítiques de millora i relacions amb agències de qualitat.
    • Indicadors de qualitat: acadèmics, de recerca i de rànquings.
    • Seguiment i acreditació de titulacions (en coordinació amb la vicerectora de Política Acadèmica).
    • Ocupabilitat i inserció laboral.
    • Equipaments docents i laboratoris.
    • Enquestes docents.
    • Avaluació del PDI
    • Centres adscrits: EAE i EUNCET.
    • Coordinació de la política lingüística.
    • Representació a la Xarxa Vives d'Universitats.
    • Sistema d’assegurament de la qualitat en la recerca.
    • Planificació estratègica.
    • Coordinació amb la Càtedra UNESCO de Direcció Universitària.