Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Erasmus Mundus master's degree in Decentralised Smart Energy Systems (DENSYS)

Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB)

Sense places de nou ingrés per al curs 2020-2021. Nova convocatòria de places en octubre de 2020.

L'Erasmus Mundus master's degree in Decentralised Smart Energy Systems (DENSYS), dins la seva especialitat d'Enginyeria en Energia Tèrmica, es presenta com a resposta a problemes i necessitats en el camp de l'enginyeria de l'energia tèrmica des de diferents àmbits: sistemes energètics i recursos, transferència de calor i massa i la dinàmica de fluids, mètodes numèrics i experimentals en enginyeria tèrmica, així com disseny de sistemes i equips tèrmics, generadors calor i fred, etc. L'objectiu final és formar experts cientifico-tècnics amb els coneixements i habilitats necessaris per analitzar qualsevol problema d'enginyeria en l'àmbit de l'energia tèrmica i la fluïdodinàmica.

Mostra el text complet
Amaga el text complet
Durada i inici
2 anys acadèmics, 120 crèdits ECTS
Horaris i modalitat
Idiomes
Anglès
Lloc d'impartició
Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB)
Títol oficial
Requisits generals
Requisits acadèmics d’accés a un màster
Preinscripció
Preinscripció tancada (consulta els nous períodes de preinscripció al calendari acadèmic).
Com es formalitza la preinscripció?

Versió per imprimir

Inicia la preinscripció