La UPC reconeix la tasca del personal jubilat el curs 2019-2020

Descarregar

L'acte de reconeixement a les persones dels col·lectius PDI i PAS que s'han jubiliat ha tingut lloc a l'Auditori del Vèrtex

La UPC ha reconegut, en un acte que ha tingut lloc el 7 d’abril, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex, les 93 persones de la comunitat universitària que s’han jubilat durant el curs acadèmic 2019-2020.

07/04/2021

L’acte de reconeixement a les persones de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) jubilades durant el curs 2019-2020 ha tingut lloc el 7 d’abril, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex, del Campus Diagonal Nord de Barcelona.

El rector de la UPC, Francesc Torres, ha donat la benvinguda i ha fet el lliurament d'un obsequi a les 93 persones que reben el reconeixement, 60 de les quals formen part del col·lectiu de Personal Docent i Investigador (PDI) i 33, del Personal d’Administració i Serveis (PAS). A l’acte també han intervingut el gerent, Xavier Massó; el vicerector de Política Acadèmica de la UPC, Santiago Gassó, i la secretària general, Margarida Espona.