El Consell de Govern s'ha reunit, en sessió ordinària, l'11 de desembre

Descarregar

Rectorat de la UPC, seu del Consell de Govern de la Universitat

El Consell de Govern de la UPC s'ha reunit dimecres, 11 de desembre, al Rectorat. L’informe del rector, els acords i els documents informatius de la sessió, es publicaran properament via web.

11/12/2019

La sessió del Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) del dia 11 de desembre s'ha desenvolupat seguint aquest ordre del dia i es pot recuperar a través de Zonavideo UPC.

L’informe del rector, els acords i els documents informatius de la sessió, de caràcter ordinari, es publicaran els propers dies a Govern UPC.

El Consell de Govern és l'òrgan de govern de la Universitat. Estableix les línies estratègiques i programàtiques de la Universitat, així com les directrius i els procediments per aplicar-les, en els àmbits acadèmic, econòmic i de gestió. Desplega els Estatus i estableix la normativa interna i vetlla pel compliment dels reglaments de la UPC i dels acords del Claustre Universitari.