Més de 2.300 persones inscrites a la nova jornada de portes obertes de la UPC, el 20 d’abril

Cartell de les jornades de portes obertes, que porta com a lema 'Territori UPC'
Descarregar

Cartell de les jornades de portes obertes, que porta com a lema 'Territori UPC'

Diverses escoles i facultats de la UPC tornen a obrir les portes aquest dissabte 20 d'abril, per informar dels estudis que imparteixen i mostrar les seves instal·lacions als futurs i les futures estudiants. Més de 2.300 persones entraran al 'Territori UPC' per resoldre dubtes i rebre informació clau per decidir el grau que cursaran.

19/04/2024

Cada any, més de 50.000 estudiants s'enfronten a la tria dels estudis universitaris a Catalunya, una decisió important que condicionarà el futur professional. Amb un índex d'inserció laboral global del 95 %, els graus universitaris de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) són dels més demandats. De fet, el 2023, més de 7.100 estudiants –un 31 %, noies van sol·licitar plaça en primera preferència per estudiar algun dels 67 graus que la UPC imparteix aquest curs acadèmic 2023-2024.

Per tal d'orientar els futurs i les futures estudiants en la tria dels estudis, de resoldre dubtes i de mostrar part de les instal·lacions de la Universitat, diversos centres docents de la UPC organitzen una nova jornada de portes obertes presencial el dissabte 20 d'abril, a la qual s'han inscrit més de 2.300 persones.

La inscripció a les sessions es pot fer a través del web, on s'especifiquen els horaris de la jornada de portes obertes per a cada un dels graus universitaris.

La primera jornada de portes obertes conjunta d'aquest curs, que va tenir lloc el 14 de febrer, va reunir més de 2.650 persones en les diferents sessions organitzades per les escoles i facultats de la UPC. Aquestes jornades se sumen a les que programen els centres docents al llarg del curs.