Diverses personalitats feliciten la UPC en el 50è aniversari

Descarregar

El conseller Ramon Tremosa, i l'alcaldessa Ada Colau són alguns dels protagonistes dels vídeos de felicitació del 50è aniversari de la Universitat

#50anysUPC sense límits

Les celebracions del 50è aniversari de la UPC tenen lloc durant tot aquest curs acadèmic i finalitzaran el mes de desembre. La celebració del cinquantenari inclou un seguit d’actes institucionals, acadèmics i lúdics que giren al voltant dels 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) de les Nacions Unides, com a mostra del compromís de la institució amb la societat. El programa d’actes es pot consultar al web 50.upc.edu i, a les xarxes, amb l’etiqueta #50anysUPC.

Durant aquest mes de març, diverses personalitats de diferents disciplines felicitaran, en format vídeo i a través de les xarxes socials de la UPC, el 50è aniversari de la Universitat.

01/03/2021

Aquest mes de març, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) fa, oficialment, 50 anys politècnics: i és que el decret 492/1971, de l’11 de març, constituïa la Universitat Politècnica de Barcelona (UPB). Uns anys més tard, el 1984, va integrar el nom de Catalunya per reflectir la seva implantació territorial.

Per commemorar aquesta efemèride, diferents personalitats de dins i fora de la Universitat han fet arribar a la UPC els seus missatges de felicitació, que seran difosos durant tot aquest mes de març a través de les xarxes socials de la Universitat. Ramon Tremosa, conseller d'Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, inaugura aquesta sèrie de vídeos, en què també participaran personalitats com ara Ada Colau, alcaldessa de Barcelona; Jordi Ballart, alcalde de Terrassa; María Miranda, alcaldessa de Castelldefels; Mireia Ingla, alcaldessa de Sant Cugat del Vallès; Olga Arnau, alcaldessa de Vilanova i la Geltrú; Mateo Valero, director del Barcelona Supercomputing Center - Centre Nacional de Supercomputació (BSC-CNS); o Ada Parellada, xef del restaurant Semproniana, entre molts d’altres.