El 14 de novembre, sessió ordinària del Consell de Govern

Descarregar

Rectorat de la UPC, seu del Consell de Govern de la Universitat

El Consell de Govern de la UPC es reunirà el proper dijous, 14 de novembre, les 9.30 h. Una sessió de caràcter ordinari (prevista inicialment per al 6 de novembre) que es podrà seguir en directe a través d'UPCtv, prèvia identificació amb la contrasenya d’intranet.

11/11/2019

La propera sessió del Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) tindrà lloc el 14 de novembre, a les 9.30 h a la Sala de Juntes del Rectorat de la UPC (c. Jordi Girona, 31, Barcelona), i es desenvoluparà seguint aquest ordre del dia.

La sessió es retransmetrà en directe a través d’UPCtv, a l’adreça https://tv.upc.edu/continguts/consell-de-govern/. Per accedir-hi, cal identificar-se prèviament amb el nom d'usuari i la contrasenya de la intranet de la UPC. Es recomana seguir l’emissió a través del navegador Firefox.

L’informe del rector, els acords i els documents informatius de la sessió es publicaran els dies posteriors de la reunió a Govern UPC.