Acords, documents i informe del rector de la sessió del Consell de Govern del 17 de desembre

Ana B. Cortinas, secretaria general de la Universitat, Daniel Crespo, rector i Xavier Massó, gerent, asseguts a la Sala de Juntes, durant la sessió, amb la pantalla de les connexions per vídeoconferència al darrere
Descarregar

Ana B. Cortinas, secretaria general de la Universitat, Daniel Crespo, rector i Xavier Massó, gerent, a la Sala de Juntes, durant la sessió, amb la pantalla de les connexions per vídeoconferència al darrere

Ja estan disponibles, al web govern.upc.edu, els acords, els documents informatius i l'informe del rector corresponents a la sessió del Consell de Govern de la UPC del 17 de desembre.

22/12/2021

Ja es poden consular els acords, els documents informatius i l'informe del rector de la sessió 06/2021 del Consell de Govern de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), que ha tingut lloc el 17 de desembre per via telemàtica.

La reunió s'ha emès en directe, des de la Sala de Juntes del Rectorat (Barcelona), per Zonavídeo UPC, on es pot visualitzar amb la identificació personal de la intranet.

Continuen les reunions telemàtiques
Les sessions del Consell de Govern tenen lloc per videoconferència, fent servir l’aplicació Meet de Google, com a conseqüència de les mesures establertes des de l’inici de la pandèmia de COVID-19.