En marxa la campanya publicitària #TerritoriUPC per promoure els estudis de grau i màster

Cartell de la campanya publicitària #TerritoriUPC

Cartell de la campanya publicitària #TerritoriUPC

Aquest mes de juny, la UPC engega una campanya de publicitat, sota el lema #TerritoriUPC, per projectar els estudis de la Universitat al futur estudiantat. Es durà a terme en diferents mitjans de transport públic, coincidint amb les proves d’accés a la Universitat i la preinscripció de graus i màsters universitaris de la UPC. Un sorteig a Instagram i Twitter reforçarà la campanya.

01/06/2023

La campanya publicitària que es posa en marxa en mitjans de transport amb el lema #TerritoriUPC per promoure els estudis de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) del proper curs 2023-2024 serà present en estacions de metro de l’àrea metropolitana de Barcelona, al TRAMBaix i al TRAMBesòs; als Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i en una trentena d’estacions de la xarxa de RENFE-Rodalies Catalunya. Així mateix, en autobusos que circulen per les ciutats on la UPC té campus universitaris. El lema és el mateix que ha conduït la campanya de màrqueting durant els darrers mesos per donar a conèixer els estudis de la UPC.

Sorteig a Twitter i Instagram
La campanya, a més, es veurà reforçada per un sorteig a través de Twitter i Instagram amb l’objectiu de multiplicar l'abast i visibilitzar la marca UPC en aquestes xarxes socials. Les persones que hi participin hauran de trobar un dels cartells publicitaris #TerritoriUPC, fer-ne una fotografia o vídeo i publicar-ho a través d'una història a Instagram o una piulada a Twitter, afegint el hashtag #TerritoriUPC i esmentant el compte institucional @la_UPC. S’hi pot participar de les 12 h del 12 de juny a les 12 h del 26 de juny.

Consulteu les bases del Sorteig #TerritoriUPC