Francesc Torres pren possessió del càrrec de rector de la UPC

Francesc Torres, nou rector de la UPC

Descarregar

El 12 de desembre, el catedràtic Francesc Torres ha fet la presa de possessió formal del càrrec com a rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i el 13 de desembre ho han fet els membres del Consell de Direcció.

12/12/2017

Francesc Torres ha signat avui el Llibre de Registre de les Preses de Possessió com a rector de la UPC. El nomenament s’ha publicat al Boletín Oficial del Estado (BOE), RD 1025/2017, de 7 de desembre, i al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), núm. 7514 (12/12/2017), amb efectes des del 12 de desembre. El dia 13 han pres possessió els membres del Consell de Direcció (vegeu notícia relacionada: Constituït el nou Consell de Direcció de la UPC).

El catedràtic i enginyer de Telecomunicació Francesc Torres va ser elegit rector de la UPC en els comicis celebrats el passat 15 de novembre, en els quals va obtenir el 50,23 % dels vots ponderats (1.854).

Acte públic de presentació a la comunitat universitària, al gener

D’altra banda, el proper 10 de gener tindrà lloc l’acte públic de presentació del nou rector a la comunitat universitària de la UPC, al qual assistiran, entre d'altres, el president del Consell Social, Ramon Carbonell, així com representants del govern de la Generalitat de Catalunya.