La professora Imma Ribas, nova vicerectora de Qualitat i Política Lingüística de la UPC

Descarregar

Imma Ribas, nova vicerectora Qualitat i Política Lingüística de la UPC

Descarregar

Imma Ribas amb el rector Daniel Crespo durant l'acte de presa de possessió del càrrec

La professora Imma Ribas Vila, de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), ha pres possessió, el 17 de setembre, del càrrec de vicerectora de Qualitat i Política Lingüística de la UPC i pren el relleu de la professora Núria Pla.

17/09/2021

Imma Ribas és enginyera industrial (1996) per l’ETSEIB de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i doctora enginyera industrial per la Universitat Politècnica de València (2007). Des del 2013 és professora agregada, adscrita al Departament d’Organització d’Empreses, a l’ETSEIB.

Com a investigadora, forma part del grup de recerca Supply Chain and Operations Management (SCOM). És autora o coautora de més de 30 articles en revistes indexades, més de 30 publicacions en congressos i cinc capítols de llibre. Ha dirigit dues tesis doctorals i ha participat en nou projectes de recerca finançats en convocatòries competitives nacionals i europees, en tres dels quals ha estat investigadora principal. És editora associada de la revista Expert Systems with Applications i la Journal of Urban Mobility.

Pel que fa a la gestió, Imma Ribas va ser secretària del Departament d’Organització d’Empreses (2012–2019) i sotsdirectora de Política Acadèmica i Màster a l’ETSEIB (2021).

Ribas substitueix en el càrrec Núria Pla, que el 13 de setembre va presentar la seva dimissió com a vicerectora de Qualitat i Política Lingüística.