La UPC obre de nou les portes al futur estudiantat, el 30 d’abril

El proper dissabte, 30 d’abril, la UPC acollirà la segona jornada de portes obertes conjunta d’aquest curs, en què la majoria d'escoles i facultats obriran les seves portes per donaran a conèixer al futur estudiantat els detalls dels diferents estudis que imparteixen.

28/04/2022

Amb l’objectiu d’orientar els estudiants en la tria dels estudis per al curs que ve, la majoria de centres docents de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) obren les seves instal·lacions, presencialment i de manera virtual, el proper dissabte, 30 d’abril. Unes jornades de portes obertes que s’adrecen no només a alumnat de secundària, sinó també a professorat, tutors i tutores, personal orientador i famílies, per resoldre dubtes sobre els plans d’estudi o les sortides professionals i explicar totes les opcions que s’obren en estudiar un grau a la UPC, com ara participar a la vida universitària, en programes de mobilitat internacional o realitzar pràctiques en empresa.

Serà la segona jornada de portes obertes conjunta d’aquest curs, després de la que va tenir lloc el 16 de febrer, que va comptar amb una xifra rècord d’inscrits. Les jornades són una bona oportunitat per conèixer, de primera mà, els 18 centres docents de la UPC i els detalls dels 65 graus universitaris que s’impartiran el curs 2022-2023.

A més de les jornades de portes obertes conjuntes, les escoles i facultats de la UPC ofereixen sessions específiques. Consulteu el calendari complet a: www.upc.edu/jpo.

Per informar sobre les jornades de portes obertes i les sessions informatives de màster que organitzen escoles i facultats, s’ha posat en marxa una campanya publicitària a les emissores Catalunya Ràdio, Flaix FM, Flaixbac, RAC1 i Rac105 així com a través de les xarxes socials institucionals (Twitter, Facebook i Instagram). La campanya és visible també a Unportal, web especialitzat en educació superior.