Lliurats els premis a les associacions de la UPC

Descarregar

L'estudiant representant de l'associació 'Arreplegats de la Zona Universitària' va intervenir en l'acte de lliurament de premis

Lliurats els premis a les associacions de la UPC
Descarregar

El lliurament de premis a les associacions UPC va ser virtual

La UPC va lliurar, virtualment l'11 de desembre, la tercera edició dels premis a la associacions de la Universitat. Base-A, Jedi, Arreplegats de la Zona Universitària i Telecogresca han estat els equips premiats enguany per la seva tasca, respectivament, vers l'arquitectura social, la consultoria web i mòbil, la tradició castellera i l'organització de la festa universitària de l'estudiantat d'enginyeria de telecomunicació.

14/12/2020

En un acte celebrat l’11 de desembre en format virtual, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) ha lliurat els premis a les associacions UPC 2019-2020, uns guardons que promouen la implicació i el foment dels valors inspiradors de la vida universitària al llarg del curs.

El premi en la categoria d’Entorn-impacte social, amb una dotació de mil euros, ha estat per a l’associació Base-A, un grup d’estudiants d’arquitectura i joves arquitectes que, en col·laboració amb professionals de l’àmbit social, realitza projectes d’arquitectura social i participativa a Catalunya i també a Nepal i Senegal.

En la categoria d’Estudis-formació transversal, també dotada amb mil euros, s’ha reconegut la tasca de Jedi, una junior empresa sense ànim de lucre formada principalment per estudiantat de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) de la UPC que ofereix serveis de consultoria web i mòbil, màrqueting online i formació, entre d'altres.

La comissió avaluadora, formada per representats de la comunitat universitària, ha acordat desdoblar el premi de la categoria Participació-Vida social i reconèixer també la tasca de dues associacions: Arreplegats de la Zona Universitària, colla castellera universitària, i Telecogresca, l’associació organitzadora de la festa universitària que porta el mateix nom. Ambdues entitats rebran una dotació de 500 euros cadascuna.

L’acte de lliurament dels premis es va realitzar de manera virtual i va comptar amb la participació del rector de la UPC, Francesc Torres; la vicerectora de Docència i Estudiantat, Núria Garrido; el coordinador dels actes del 50è aniversari de la UPC, Marc López, i la cap del Gabinet del rector, Carme Fenoll.