Noves propostes de cursos d’idiomes i competències interculturals amb Unite!

Idiomes i competències globals per al nou estudiantat europeu

L’ estudiantat UPC pot accedir a la nova oferta de tardor de cursos en línia d'idiomes, comunicació i competències globals que ofereixen les universitats membres de Unite!.

25/11/2022

El Centre de Formació Multilingüe i Multicultural de Unite! ha llançat la nova programació de tardor de cursos d’idiomes i comunicació adreçada als estudiants de les diverses universitats membres, entre els quals es troba la UPC. Els estudiants tenen, a través de Unite! la possibilitat de millorar la competència global, la seva capacitat de comunicar-se i treballar de forma eficaç amb persones de diferents orígens mitjançant cursos de llengua i cultura en línia amb estudiants d'altres universitats europees. Participant en aquesta oferta de cursos, l’estudiantat podrà millorar el seu coneixement sobre alguna de les nou llengües oficials de l’aliança. Des de la UPC, aquesta oferta formativa està coordinada pel Servei de Llengües i Terminologia.

L'aliança Unite! treballa per aconseguir un multilingüisme flexible que inclou l'anglès com a idioma destacat d'ensenyament als estudis de màster i de doctorat, així com la llengua i cultura locals de la universitat associada. Unite! promou valors europeus comuns i una forta identitat europea i, en aquesta línia, el Centre de Formació Multilingüe i Multicultural dona suport a la comunitat d'estudiants de totes les universitats que en formen part d’Unite!, oferint-los l'orientació i els serveis necessaris per assegurar la integració i la promoció de la cultura a través de l'idioma. En definitiva, l’objectiu de les universitats és millorar els coneixements i habilitats dels estudiants per què puguin gaudir dels avantatges de la convivència en un món globalitzat i culturalment divers.

Tots els cursos s'imparteixen en línia i des de totes les universitats associades a Unite!

Ja s’han programat els primers cursos que inclouen l'anglès, suec, portuguès, alemany, Enginyeria Global, polonès, Comunicació Acadèmica, Escriptura de Tesi per a Enginyers, ponències públiques, Català per a principiants i competències interculturals, que tenen lloc entre setembre del 2022 i febrer de 2023. Durant el curs es van publicant l’oferta de nous cursos, oferts per la resta d’universitats Unite!.

Aalto University (Finlàndia)KTH Royal Institute of Technology (Suècia)Grenoble Institute of Technology (França)Politecnico Di Torino (Itàlia), la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (Espanya), la Universidade de Lisboa (Portugal) i la Technical University of Darmstadt (Alemanya) .

Més informació

Per a obtenir informació addicional sobre el contingut, els objectius d'aprenentatge, els requisits, etc., dels cursos accedeix al Metacampus Unite! i fes clic en el títol del curs. Per a inscriure't segueix l'enllaç 'apply here' sota el títol del curs.

Les sol·licituds es tramiten per ordre d'arribada.