S'anuncien increments parcials de la presencialitat, que a la UPC s'aniran aplicant durant les properes setmanes

El 4 de març les autoritats sanitàries catalanes, a través del PROCICAT, han fet públiques noves indicacions pel que fa a la presencialitat a les universitats catalanes i s'autoritza fins a un 30% de presencialitat a les classes teòriques. A la UPC, els canvis concrets en la presencialitat s'aniran aplicant durant les properes setmanes.

05/03/2021

Les noves indicacions pel que fa a la presencialitat a les universitats catalanes anunciades el 4 de març a través del PROCICAT autoritza fins a un 30% de presencialitat a les classes teòriques. Les escoles i facultats de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) informaran del com i quan es portaran a terme els canvis concrets en la presencialitat, que s'aniran aplicant durant les properes setmanes, ja que les mesures aprovades pel PROCICAT tenen de moment una vigència inicial de set dies prorrogables.

Des del dia 8 de febrer, i d'acord amb les mesures aprovades pel PROCICAT, s'han reprès les classes teòriques amb presencialitat restringida per a l’estudiantat de primer curs de grau de la UPC, i continuen les pràctiques i les avaluacions programades presencialment per a la resta de l’estudiantat. Cada centre docent detalla com s’impartiran les assignatures, a partir dels plans de contingència adoptats durant la tardor per aquests estudiants.

La UPC continua treballant per mantenir els campus com a espais segurs durant la pandèmia i insta a la comunitat universitària a fer una especial atenció a les mesures de protecció personal.