Tres estudiants de la UPC guanyen el sorteig #TerritoriUPC

Els guanyadors del Sorteig #TerritoriUPC
Descarregar

Els guanyadors del Sorteig #TerritoriUPC

Tres estudiants de la UPC han estat els guanyadors del sorteig #TerritoriUPC després d’haver publicat, a les xarxes socials Instagram i Twitter, una imatge dels cartells de la campanya #TerritoriUPC que la UPC duu a terme a diferents mitjans de transport públic. Han rebut un lot de marxandatge de la Universitat.

04/07/2023

Els participants en el sorteig #TerritoriUPC havien de trobar un dels cartells publicitaris de la campanya, fer-ne una fotografia o vídeo i publicar-ho a través d'una història a Instagram o una piulada a Twitter, afegint el hashtag #TerritoriUPC i esmentant el compte institucional @la_UPC.

El sorteig, que s'ha realitzat a través de la plataforma Easypromos, ha declarat guanyadors el perfil d’Instagram @a_ceca i els comptes de Twitter @alexxberrocal i @carlesg98.

Àlex Cerrato (@a_ceca) estudia Enginyeria Civil a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB); Àlex Berrocal (@alexxberrocal), cursa el grau en Enginyeria de Sistemes Aeroespacials a l’Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), mentre que Carles Garcia (@carlesg98) estudia la doble titulació de màster, entre els programes Enginyeria de Camins, Canals i Ports i Urban Mobility, també a l’ETSECCPB.