Una vintena d’empreses i institucions cerquen talent a l’Escola d’Arquitectura del Vallès de la UPC

El Networking Talent Day a la UPC, en edicions anteriors

Una edició anterior del Networking Talent Day a la UPC

El 28 de març, UPC Alumni organitza el 7è Networking Talent Day, l’esdeveniment que facilita el contacte entre les empreses i el talent que es genera a la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC). En aquesta nova edició, l’esdeveniment tindrà lloc per primer cop a l’Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès (ETSAV) i estarà dedicada al sector de l’arquitectura, l’urbanisme i l’edificació.

26/03/2019

El Networking Talent Day que organitza UPC Alumni té per objectiu facilitar el contacte entre les persones titulades a la UPC i les empreses. En aquesta setena edició, que tindrà lloc el 28 de març de 9 a 14 hores a la sala d’actes de l’ETSAV (c. Pere Serra, 1-15 de Sant Cugat del Vallès), hi participen 19 empreses i institucions que buscaran talent entre els titulats i els estudiants de màster i doctorat de la UPC. Entre d’altres, hi participen Axxon, Deloitte, Duran Arquitecte, Elecnor, Espacios Evalore, Ferrovial, el Gremi Fusta i Moble, Hilti, Hydro Building Systems, Savills Aguirre Newman, Somfy, Sostre Cívil, l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), l’Associació de Consultors d’Estructures (ACE) i l’Hospital Clínic de Barcelona.

A les 11 hores, els vicerectors de la UPC de Transferència de Coneixement i Innovació, Jordi Berenguer, i d’Infraestructures i Arquitectura, Estanislau Roca, així com la vicepresidenta d’UPC Alumni, Tània de los Santos, i el director de l'ETSAV, Albert Cuchí, faran una visita als estands de les empreses participants.

El matí s’estructurarà en trobades de 15 minuts entre els representants de les empreses i grups petits de persones que triaran parlar amb aquestes segons les seves preferències professionals. Per la seva part, les empreses i institucions presentaran la seva activitat i les necessitats d’incorporació de personal, de manera que rebran al seu estand més d’una cinquantena de persones que els lliuraran els currículums i podran conèixer, de primera mà, els perfils amb més sortides laborals. L’objectiu d’aquestes trobades és facilitar l’intercanvi d’informació i la comunicació directa i personalitzada entre els possibles candidats i les empreses que cerquen professionals.

UPC Alumni
El servei d’UPC Alumni articula el potencial dels titulats i titulades de la UPC, i els proporciona serveis i oportunitats per desenvolupar la seva carrera professional. Actualment, unes 65.000 persones i un centenar d’empreses formen aquest col·lectiu i configuren una rellevant xarxa de contactes amb interessos professionals comuns i que troben un espai de connexió.

A més de les possibilitats de networking, els membres d’UPC Alumni tenen accés a serveis d’orientació a la carrera professional, a la borsa de treball de la UPC i a assessorament específic i personalitzat. Això suposa un valor afegir especialment per a les persones titulades de la Universitat que volen dissenyar el seu perfil professional.