Vacuna't i comença el curs amb la pauta completa

Descarregar

Assolir una activitat acadèmica tan normalitzada com sigui possible és l'objectiu

Per aconseguir un curs 2021-2022 el més normalitzat possible, tant les autoritats sanitàries com les mateixes universitats estan animant l'estudiantat a vacunar-se aquest estiu i aconseguir la pauta completa.

16/08/2021

Amb l'objectiu que el curs 2021-2022 es pugui desenvolupar de la manera més normalitzada possible, el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya impulsa aquest estiu una campanya destinada a què l'estudiantat universitari obtingui la pauta completa de la vacuna contra la COVID-19.

Mitjançant el web vacunacovidsalut.cat es pot demanar dia, hora i lloc per vacunar-se i fer-ho en qualsevol dels punts habilitats. A més, durant el mes d'agost, també és possible vacunar-se sense cita prèvia, en punts de vacunació habilitats arreu del país. Els centres de vacunació es poden consultar al web: https://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/v/vacuna-covid-19/convocatoria/ciutadania/vacuna-sense-cita/

A la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), la premissa és aconseguir que el curs que ve sigui el més normalitzat possible tot garantint la màxima seguretat en les activitats acadèmiques i laborals de les persones que integren la comunitat universitària. Ja abans de l'estiu, la Universitat va aprovar el Pla de Contingència per al curs vinent. De moment, i a instàncies de les indicacions de les autoritats sanitàries, es preveu que els campus catalans podran començar el curs acadèmic 2021-2022 amb un màxim del 70% de presencialitat de l’aforament autoritzat en els espais on es duguin a terme les activitats docents.