Viure en una casa 100% sostenible, al nou pòdcast 'Algorrritmes UPC'

Caràtula del pòdcast ‘I tu, podries viure en una casa 100% sostenible?’, amb Marta Galisteo i Helena Armengol
Descarregar

‘I tu, podries viure en una casa 100% sostenible?’ és el novè episodi de la sèrie 'Algorrritmes UPC'

El nou pòdcast ‘Algorrritmes UPC’ proposa un experiment: viure en un habitatge, al bell mig de la ciutat, sense calefacció ni aire condicionat, amb electricitat que prové d’unes plaques solars instal·lades a la coberta i sense accés a la xarxa d’aigua. Ho faríeu?

10/01/2024

Helena Armengol i Marta Galisteo, estudiants de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura del Vallès (ETSAV) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), van formar part de l’equip d’estudiants que va dissenyar i construir la casa TO, un prototip d’habitatge totalment sostenible que va participar en el concurs internacional Solar Decathlon Europe 2019. Instal·lada al Campus Diagonal-Besòs, a Barcelona, cinc estudiants de màster, també de l’ETSAV, van viure-hi durant cinc mesos per estudiar-ne la viabilitat com a habitatge real.

Realment és possible viure en una casa 100% sostenible? Què implica per a les persones que hi viuen? Ho descobrim en el nou episodi de la sèrie 'Algorrritmes UPC'.

→ Podeu escoltar-lo a iVoox, Spotify i YouTube.

Arquitectura i tecnologia multimèdia, a ritme de pòdcast

‘I tu, podries viure en una casa 100% sostenible?’ és el novè episodi de la nova temporada de la sèrie 'Algorrritmes UPC', una iniciativa de la UPC per apropar a la ciutadania, en especial al públic jove, els darrers avenços científics i tecnològics de la mà d'investigadors i investigadores de la Universitat. Una segona temporada de la sèrie que se centra en l’arquitectura i l’urbanisme, i també en la tecnologia multimèdia, i que té el suport de l'Ajuntament de Barcelona i de Barcelona Activa.

'Algorrritmes UPC' està disponible a iVoox, Spotify i YouTube, on cada setmana es pot escoltar un nou capítol.