Esteu aquí: Inici > Més notícies > Neus Cónsul, directora de l’ETSEIB

Neus Cónsul, directora de l’ETSEIB

El 18 de juliol Neus Cónsul ha pres possessió com a directora de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), després d'haver estat reelegida en el càrrec en les eleccions que van tenir lloc l’11 de maig.

18/07/2017
Neus Cónsul inicia ara el segon mandat com a directora de l'ETSEIB, de la qual està al capdavant des de juny de 2013. La professora va ser la primera dona en accedir a la direcció d’aquesta escola de la UPC, amb més de 150 anys d’història, en les eleccions del 2013. En el programa de la candidatura ‘Fem ETSEIB’, Neus Cónsul i el seu equip, format per altres nou professors i professores, s’han compromès a “treballar per una escola moderna i oberta, amb una forta identitat, amb projecció i dialogant”.

El nou equip de direcció està format per Oriol Boix, secretari acadèmic; Josep Maria Font, sotsdirector de Recerca i Transferència de Tecnologia; Javier Giménez, sotsdirector de Política Acadèmica; Lluïsa Jordi, sotsdirectora d’Estudiantat i Promoció; Antonio Mateo, sotsdirector de Relacions amb les Empreses; Manel Mateo, sotsdirector cap d’Estudis de màster; Carme Pretel, sotsdirectora cap d’Estudis d’Enginyeria Industrial; Lluís Solano, sotsdirector de Comunicació i Infraestructures, i Lucas van Wunnik, sotsdirector d’Internacionalització.

Neus Cónsul és doctora en matemàtiques per la UPC i professora titular a l’ETSEIB i a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME). Abans del seu primer mandat com a directora de l’ETSEIB, va ser secretària acadèmica del Departament de Matemàtica Aplicada I (actualment part del nou Departament de Matemàtiques), sotsdirectora cap d’Estudis de l’ETSEIB, així com sotsdirectora de Política Acadèmica i Qualitat al mateix centre docent.

Com a investigadora, desenvolupa la seva activitat de recerca dins del grup en Equacions en Derivades Parcials i Aplicacions (EDP) i se centra en l’àmbit de la matemàtica aplicada, fonamentalment en l’estudi d’equacions en derivades parcials no lineals i les seves aplicacions en l’enginyeria i la medicina. També ha estat responsable de projectes de col·laboració amb empreses relacionats amb la modelització i el desenvolupament de prototips.

Comptant amb Neus Cónsul, sis són les dones que  es troben actualment al capdavant de centres docents propis i adscrits de la UPC: Maria Rosa Argelaguet, directora de l’Escola Politècnica Superior de Manresa (EPSEM); Anna Bacardit, directora de l’Escola d’Enginyeria d’Igualada; Núria Castell, degana de la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), que finalitza el seu mandat aquest mes; Anna Maria Gras, directora de l’Escola Superior d’Agricultura de Barcelona (ESAB), i Inma Rodríguez, directora de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Barcelona (EPSEB).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El rector Enric Fossas, al centre, obre l'acte inaugural, que ha comptat amb la intervenció del  secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro (en la foto, a l'esquerra del rector) i del president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell (a la dreta) L’arquitecta Carme Pigem inaugura el curs acadèmic 2017-2018 a la UPC en un acte marcat per la situació que viu Catalunya ‘30 anys després’ és el títol de la lliçó que ha impartit Carme Pigem, una de les sòcies ... [llegir +]
Comunicat de les universitats i dels centres de recerca de Catalunya El 21 de setembre, els màxims representants del conjunt d'universitats i centres de recerca de ... [llegir +]
D'esquerra a dreta: la directora de l'EPSEM, Rosa Argelaguet; el vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros; Neus Consul, directora de l'ETSEIB, i el rector Enric Fossas. La UPC i SEAT signen un acord de col·laboració per al grau en Enginyeria d'Automoció El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, i el rector de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)