Esteu aquí: Inici > Més notícies > El catedràtic Antonio Huerta, investit doctor ‘honoris causa’ per l’École Centrale Nantes

Antonio Huerta, catedràtic de matemàtica aplicada i mètodes numèrics de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha estat investit, el 27 de març, doctor ‘honoris causa’ per l’Ècole Centrale Nantes, en el marc del primer Taller Internacional sobre Dades Digitals en Mecànica, que ha tingut lloc a la mateixa escola.

29/03/2017
antonio huerta, doctor ’honoris causa’ a la centrale nantes.El catedràtic de matemàtica aplicada i mètodes numèrics Antonio Huerta (a la imatge, el segon per l'esquerra), actual director de la Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats (ICREA) i membre del Departament d’Enginyeria Civil i Ambiental de la UPC, ha estat distingit doctor honoris causa per l’escola d’enginyeria Centrale Nantes, on havia estat professor visitant. Ha rebut el reconeixement de la mà d’Arnaud Poitou, director de l’escola, durant el primer Taller Internacional sobre Dades Digitals en Mecànica.

Com a professor, imparteix docència en matemàtiques a l’Escola de Camins de Barcelona (ETSECCPB), així com a la Facultat de Matemàtiques i Estadística (FME), centres docents de la UPC.

Antonio Huerta ja ha estat distingit anteriorment com a doctor honoris causa per la Faculté des Sciences Appliquées de la Universitat de Liège (Bèlgica), amb la qual manté una estreta col·laboració.

Graduat a l’Escola de Camins de Barcelona, Antonio Huerta va defensar la seva tesi doctoral a la Universitat Northwestern a Evanston de Chicago, als Estats Units. Del 2007 al 2012 va ser director de l’ETSECCPB, i també ha estat al capdavant del grup de recerca de Mètodes Numèrics en Ciències Aplicades i Enginyeria (LaCàn) de la UPC, del qual en forma part.

Antonio Huerta és autor de més d’un centenar d’articles en revistes científiques internacionals. Les seves principals línies d’investigació se centren en els mètodes computacionals en ciències aplicades i enginyeria.

La seva recerca ha estat guardonada amb el premi Thomas A. Jaeger (1989) de International Association for Structural Mechanics in Reactor Technology i la Prandtl Medal (2008).

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Logo del Fòrum de Joves Talents de Catalunya Arriba a Berga el tercer Fòrum de Joves Talents de Catalunya, organitzat per l’Exploratori de Recursos de la Natura Del 28 de juny a l’1 de juliol de 2017, Berga acollirà la tercera edició del Fòrum de Joves ... [llegir +]
Foto de grup de tots els finalistes del concurs, juntament amb els representats institucionals i acadèmics, amb la vicerectora Esther Real al mig. Lliurats els premis a les millors idees de negoci del 7è Concurs Emprèn UPC-Yuzz Un sistema que gestiona i controla de forma exhaustiva la recollida dels nens als centres ... [llegir +]
Natalia Martín i Antonio Abdul Masih amb el sistema que han dissenyat per recuperar el moviment de la mà. Estudiants de l'ESEIAAT creen solucions per millorar la qualitat de vida de pacients d’Asepeyo amb discapacitats 15 estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)