Ja es pot consultar el cens definitiu de les eleccions parcials del Claustre Universitari

Del 6 al 9 de novembre tindran lloc les votacions, per urna electrònica, per escollir les 49 vacants dels representants dels diversos sectors del personal docent investigador (PDI) i de l'estudiantat al Claustre Universitari de la UPC. El cens definitiu per participar en aquest procés electoral s'ha fet públic el 16 de d’octubre a la Seu Electoral Electrònica. El període de presentació de les candidatures s'inicia a les 10 h del dia 17 d'octubre i finalitza a les 9.59 h del proper dia 22.

16/10/2018

El 16 d'octubre s’ha fet públic a la Seu Electoral Electrònica  el cens definitiu de les eleccions per a la provisió de vacants dels membres del Claustre Universitari, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), que tindran lloc del 6 de novembre, a partir de les 10 hores, fins al 9 de novembre, a les 9.59 h, per urna electrònica. Del 17 (a les 10 h) al 22 d’octubre (a les 9.59 h), estarà obert el període de presentació de les candidatures.

Durant aquest procés electoral s’han de renovar un total de 49 representants dels diversos col·lectius: 8 del PDI doctor amb vinculació permanent (PDI-A); 8 del Personal investigador en formació (PDI-B2); 9 del PDI permanent doctor (PDI-B3), 1 del PDI permanent no doctor (PDI-B4) i 23 de l’estudiantat.

El Claustre Universitari és el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària: debat les línies generals d'actuació de la Universitat, controla l’actuació dels òrgans de govern, direcció i gestió, i impulsa l’activitat normativa d’altres òrgans. Format per un màxim de 303 representants de la comunitat universitària, el Claustre Universitari té un mandat de quatre anys i les vacants produïdes entre els claustrals es cobreixen durant el primer quadrimestre de cada curs acadèmic.

Al web de la Seu Electoral Electrònica es podran consultar la relació de candidatures, la proclamació dels resultats i qualsevol altra informació relacionada amb aquestes eleccions. Els resultats definitius dels i les representants electes es publicaran el 15 de novembre.

Dates destacades del calendari electoral:

• Dia 5 d’octubre: publicació del cens provisional
  • Del 5 al 10 d’octubre: reclamacions al cens provisional
  • Dia 16 d’octubre: publicació del cens definitiu
  • Del 17 (a les 10 h) al 22 d’octubre (a les 9.59 h): presentació de candidatures
  • Del 29 d’octubre al 5 de novembre: campanya electoral
  • Del 6 (a les 10 h) al 9 de novembre (a les 9.59 h): votacions electròniques