La UPC impulsa el Fòrum de ciutats universitàries

Descarregar

Representants municipals i de la UPC, reunits el 30 de gener al Rectorat, a Barcelona, en el primer Fòrum de ciutats universitàries

La UPC impulsa el Fòrum de ciutats universitàries
Descarregar

Representants municipals de Barcelona, Castelldefels, Manresa, Sant Adrià de Besòs, Sant Cugat del Vallès, Terrassa, Vilanova i la Geltrú i Viladecans, a la primera jornada 'UPC. ciutats i territori', a la Facultat de Nàutica de Barcelona

La UPC, que és la universitat catalana amb més campus i amb una forta implantació territorial, impulsa el ‘Fòrum UPC de ciutats universitàries’, un espai de trobada universitat-ciutat destinat a compartir estratègies i impulsar sinergies en aquells municipis on té presència.

31/03/2021

El ‘Fòrum UPC de ciutats universitàries’ que organitza cada any la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC), des del 2018, posa de relleu l'aliança de la Universitat amb el territori i la intensificació del seu rol com a agent transformador. Fins ara, s’han dut a terme dos fòrums, el primer va tenir lloc l’octubre del 2018, a la Facultat de Nàutica de Barcelona (FNB), en què van assistir alcaldes i alcaldesses, tinents d’alcaldes i regidors de Barcelona, Castelldefels, Manresa, Sant Adrià de Besòs, Sant Cugat del Vallès, Terrassa, Vilanova i la Geltrú i Viladecans.

El segon fòrum, que es va realitzar el gener del 2019, al Rectorat de la UPC, a Barcelona, també va reunir els màxims representants institucionals dels  ajuntaments d’aquestes localitats on la UPC té campus.

En el marc d’aquesta aliança amb el territori es duen a terme una gran quantitat de projectes per a la transformació i millora del territori.