Lliurats els premis extraordinaris de doctorat corresponents a tesis llegides el curs acadèmic 2015-2016

En el decurs de la sessió de benvinguda als nous estudiants de doctorat, que ha tingut lloc el 9 de novembre, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC, ha estat el marc del lliurament del premis extraordinaris de doctorat. Un total de 39 doctors han rebut aquest reconeixement.

12/11/2018

Els premis extraordinaris de doctorat s’atorguen entre aquelles persones que han obtingut el grau de doctor amb una qualificació de cum laude en el curs acadèmic 2015-2016 en qualsevol programa de doctorat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), distribuïts entre els cinc àmbits de coneixement que s’estableixen a la convocatòria: arquitectura, urbanisme i edificació; ciències; enginyeria civil; enginyeria de les TIC, i enginyeria industrial. Els 39 guardons de la convocatòria d’enguany s’han atorgat tenint en compte la producció científica, tècnica o artística i els treballs de recerca que són conseqüència directa de la tesi doctoral.

Els premis s'han lliurat en el decurs de l’acte de benvinguda als nous estudiants de doctorat de la UPC, organitzat per l’Escola de Doctorat, que ha tingut lloc el 9 de novembre a l’Auditori de l’edifici Vèrtex del Campus Nord de la UPC, a Barcelona.

L’obertura de l’acte ha anat a càrrec del director de l’Escola de Doctorat, Francesc Sepulcre, i ha comptat amb la participació del secretari d'Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Francesc Xavier Grau, que ha impartit la lliçó inaugural. Així mateix, la investigadora de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO) María García Parajo i l’estudiant de doctorat Pamina Winkler han ofert la conferència ‘Both sides of the coin while doing a PhD: the good and the bad from the supervisor and the supervised’. La sessió de benvinguda també ha comptat amb la intervenció del rector de la UPC, Francesc Torres, que ha fet la cloenda de l’acte. Així mateix, hi han pres part el secretari de l’Escola de Doctorat, David Artigas, i el vicerector de Política Científica de la UPC, Gabriel Bugeda.

En finalitzar la cerimònia s'han realitzat dues xerrades especialment adreçades als nous estudiants de doctorat: ‘5 tricks to take advantage of UPC libraries’, a càrrec de Pilar Bombín i Anna Rovira, del Servei de Biblioteques, Publicacions i Arxius de la UPC; i ‘Assessment/support from the International Students Office, for your legal procedures during your stay’, que ha ofert Bérénice Martín, del Gabinet de Relacions Internacionals.

Més informació: