Jordi Galtés, nou president del Patronat del INTEXTER

Jordi Galtés ha estat escollit president del Patronat del INTEXTER, en la reunió que aquest òrgan ha celebrat aquest passat dimecres en la seu del INTEXTER.

Galtés, que a l’hora és president d’AMEC AMTEX, l ’Associació Espanyola de Constructors de Maquinària Tèxtil i Confecció, substitueix en aquest càrrec a Manuel Royes, que l’ha ocupat en els darrers quatre anys.

El Patronat és un òrgan de participació de l’entorn social i industrial a la definició dels criteris i de les prioritats en el plantejament estratègic de l’INTEXTER.

El componen  representants  de l’entorn social, empresarial i universitari de diferents àmbits locals, autonòmics i estatals, relacionats amb destacades personalitats del sector tèxtil-confecció o àrees afins.