Esteu aquí: Inici > Més notícies > Els videojocs i l’animació digital ocupen el Vèrtex amb motiu del lliurament dels Three Headed Monkey Awards

La jornada s’inicia a les 16 h amb la taula rodona 'Experiències indie en el desenvolupament de videojocs'

Divendres, 9 de juny, a partir de les 15.30 h, l’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC (Plaça d’Eusebi Güell 6, Barcelona) serà l’escenari de la jornada Three Headed Monkey Awards (3HMA), organitzada amb motiu del lliurament dels premis de la cinquena edició d’aquest concurs, que distingeix els millors projectes d’estudiants i aficionats en l’àmbit dels videojocs i l’animació. Una jornada que comptarà amb la participació de professionals i empreses del sector.

08/06/2017
La UPC School ha convocat enguany la cinquena edició del concurs Three Headed Monkey Awards , que reconeix els millors projectes amateurs de videojocs i animació digital. Divendres 9 de juny, a l’Auditori de l’Edifici Vèrtex de la UPC (Plaça d’Eusebi Güell 6, Barcelona) tindrà lloc una nova jornada dedicada al sector, amb motiu del lliurament dels premis del concurs, que comptarà amb diferents activitats i amb la participació d’empreses i desenvolupadors destacats.
La jornada s’iniciarà amb la taula rodona "Experiències indie en el desenvolupament de videojocs", que tindrà lloc de 16 a 16 .45 h, amb la participació d’Altered Matter, creadors del joc ‘Etherborn’; Mango Protocol, creadors del joc ‘Mechanika’ i guanyadors del Premi Millor Videojoc Mobile als 3HMA 2015; i Three Happy Tigers, creadors del joc Cubbzle i guanyadors del Premi Millor Videojoc Mobile als 3HMA 2016.

Posteriorment, s’han organitzat les conferències “Remasteritzant un joc de Wii: com es va actualitzar de Blob”, a càrrec de Tony Cabello, de Founder & Software Engineer a BlitWorks; i “Reservoir Dogs: Bloody Days. Making off”, a càrrec de Liam Patton, CEO de Big Star Games.

L’esdeveniment comptarà també amb una zona de jocs i de networking amb els 16 videojocs finalistes del concurs i la possibilitat de jugar al videojoc de realitat virtual ‘Danger Room’.

Sis categories de premis
Aquesta cinquena edició del concurs internacional, que compta amb el suport de les empreses Asus i Social Point, es divideix en sis premis independents, amb una dotació econòmica total de 9.000 euros. Les sis categories són: Millor Videojoc, Millor Videojoc Mobile, Menció del Públic, Premi UPC, Videojocs, Animació i Jove Talent. A partir de les 20 h, tindrà lloc la gala on es coneixeran els guanyadors de cada categoria.

La jornada està oberta a tothom, prèvia inscripció.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Foto de grup de tots els finalistes del concurs, juntament amb els representats institucionals i acadèmics, amb la vicerectora Esther Real al mig. Lliurats els premis a les millors idees de negoci del 7è Concurs Emprèn UPC-Yuzz Un sistema que gestiona i controla de forma exhaustiva la recollida dels nens als centres ... [llegir +]
Natalia Martín i Antonio Abdul Masih amb el sistema que han dissenyat per recuperar el moviment de la mà. Estudiants de l'ESEIAAT creen solucions per millorar la qualitat de vida de pacients d’Asepeyo amb discapacitats 15 estudiants de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de ... [llegir +]
Els representants polítics i acadèmics que van participar en l'acte Es constitueix el Pacte Nacional per a la Universitat La comunitat universitària —inclosa la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)—, els ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)