Esteu aquí: Inici > Més notícies > La UPC, primera politècnica a Espanya al QS Graduate Employability Rankings 2018

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) es posiciona com la primera universitat politècnica de l’Estat al QS Graduate Employability Rankings 2018. En aquesta edició, la UPC és la segona universitat catalana i la quarta en l’àmbit estatal, i se situa entre les 120 millors del món en ocupabilitat i entre les 41 primeres d’Europa.

13/09/2017
El QS Graduate Employability Rankings, que el 12 de setembre ha publicat l’edició del 2018, avalua l’ocupabilitat dels estudiants i analitza la reputació entre els ocupadors, els vincles entre aquests i els estudiants, la col·laboració de les institucions amb el món empresarial, la taxa d’ocupació dels graduats i resultats dels alumni. La UPC, que a Espanya encapçala les universitats politècniques en ocupabilitat, és la quarta universitat més ben situada, per darrera de la Universitat de Navarra, la Universidad Complutense de Madrid i la Universitat de Barcelona. El rànquing, encapçalat per la Universitat d’Stanford, posiciona la UPC en els rangs 111-120 del món i 36-41 europeu.

En relació a l’edició de l’any passat, la UPC millora un mínim de 4,5 punts en general, avançant especialment en l’indicador de connexions entre ocupadors i estudiants, amb 43,7 punts. El segon indicador on ha crescut la puntuació és el de taxa d’ocupació, i també millora, si bé més lleument, en les col·laboracions amb ocupadors i la reputació entre aquests.

El rànquing, elaborat per la consultora Quacquarelli Symonds, ha seguit incrementant el número d’institucions classificades fins a 500, del total de 600 que ha analitzat. En l’edició pilot del 2015 es van classificar 200 universitats i l’any passat ja es va passar a 300.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El rector Enric Fossas, al centre, obre l'acte inaugural, que ha comptat amb la intervenció del  secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro (en la foto, a l'esquerra del rector) i del president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell (a la dreta) L’arquitecta Carme Pigem inaugura el curs acadèmic 2017-2018 a la UPC en un acte marcat per la situació que viu Catalunya ‘30 anys després’ és el títol de la lliçó que ha impartit Carme Pigem, una de les sòcies ... [llegir +]
Comunicat de les universitats i dels centres de recerca de Catalunya El 21 de setembre, els màxims representants del conjunt d'universitats i centres de recerca de ... [llegir +]
D'esquerra a dreta: la directora de l'EPSEM, Rosa Argelaguet; el vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros; Neus Consul, directora de l'ETSEIB, i el rector Enric Fossas. La UPC i SEAT signen un acord de col·laboració per al grau en Enginyeria d'Automoció El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, i el rector de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)