Esteu aquí: Inici > Més notícies > Si vols votar el disseny de la carpeta del curs 2017-2018, tens temps fins al 24 de març

Del 2 al 24 de març el PDI, el PAS i l’estudiantat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) podrà votar, a través de la web habilitada pel concurs, una de les quatre propostes finalistes presentades pel disseny de la carpeta de la Universitat pel curs 2017-2018.

07/03/2017
Les propostes finalistes de Concurs Carpeta UPC, que enguany arriba a la catorzena edició, es poden votar a través d’Internet fins al 24 de març a les 14 h. La votació és oberta a tots els col·lectius de la comunitat universitària, com són el PDI, el PAS i els estudiants de la UPC.

Només es pot votar una vegada, seleccionant el lema de la proposta que s’esculli en el requadre que es mostra a l’esquerra. Per tal de fer el vot efectiu, és necessari clicar a ‘Envia’. En aquesta edició, els dissenys finalistes són ‘Html UPC Folder’, ‘Menys pot ser més’, ‘Puja’t’ i ‘Quadrícula’.

En acabar el període de votacions es farà públic el disseny guanyador, que serà la imatge de la carpeta per al curs que ve 2017-2018. El premi és la reproducció del disseny guanyador en les carpetes que imprimirà la UPC, una tauleta i una ajuda de gratuïtat dels crèdits matriculats durant l’any acadèmic 2017-2018 en estudis oficials a centres propis de la Universitat.

Al Concurs Carpeta UPC s’hi han presentat, aquest any, 48 propostes de 40 estudiants, de 10 centres docents de la Universitat.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Els cinc alumnes, durant la construcció del pavelló al Tongji International Construction Festival 2017 L’ETSAB, menció d’honor del Tongji International Construction Festival 2017 L’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Carles Puigdemont, en el moment de la firma del Pacte Nacional per a la Indústria, juntament amb els agents econòmics i socials La UPC se subscriu al Pacte Nacional per a la Indústria La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) s’ha adherit, juntament amb altres universitats, ... [llegir +]
Membres de l'equip d'estudiants de l'ESEIAAT organitzadors Estudiants de l’ESEIAAT organitzen, per primer cop a Espanya, el concurs internacional universitari de construcció de coets La seu de l’associació europea d’estudiants d’enginyeria aeronàutica EUROAVIA a l’Escola ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)