Esteu aquí: Inici > Més notícies > Si vols votar el disseny de la carpeta del curs 2017-2018, tens temps fins al 24 de març

Del 2 al 24 de març el PDI, el PAS i l’estudiantat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) podrà votar, a través de la web habilitada pel concurs, una de les quatre propostes finalistes presentades pel disseny de la carpeta de la Universitat pel curs 2017-2018.

07/03/2017
Les propostes finalistes de Concurs Carpeta UPC, que enguany arriba a la catorzena edició, es poden votar a través d’Internet fins al 24 de març a les 14 h. La votació és oberta a tots els col·lectius de la comunitat universitària, com són el PDI, el PAS i els estudiants de la UPC.

Només es pot votar una vegada, seleccionant el lema de la proposta que s’esculli en el requadre que es mostra a l’esquerra. Per tal de fer el vot efectiu, és necessari clicar a ‘Envia’. En aquesta edició, els dissenys finalistes són ‘Html UPC Folder’, ‘Menys pot ser més’, ‘Puja’t’ i ‘Quadrícula’.

En acabar el període de votacions es farà públic el disseny guanyador, que serà la imatge de la carpeta per al curs que ve 2017-2018. El premi és la reproducció del disseny guanyador en les carpetes que imprimirà la UPC, una tauleta i una ajuda de gratuïtat dels crèdits matriculats durant l’any acadèmic 2017-2018 en estudis oficials a centres propis de la Universitat.

Al Concurs Carpeta UPC s’hi han presentat, aquest any, 48 propostes de 40 estudiants, de 10 centres docents de la Universitat.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Imatge del cartell del 'Girls ICT Day' a la UPC. El 27 d’abril torna la jornada 'Girls in ICT Day' per fomentar l’interès de les TIC entre les noies La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) se suma, un cop més, al 'Girls in ICT Day', una ... [llegir +]
Targetó de l'acte de nomenament de la Biblioteca Oriol Bohigas, amb una foto de l'arquitecta amb part del llegat bibliogràfic L'ETSAB posa el nom d'Oriol Bohigas a la seva biblioteca Aquest divendres, 28 d’abril, a les 12 hores, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de ... [llegir +]
Imatge que mostra com s’aplica la tecnologia d’ultrasons per recobrir teixits amb nanopartícules antimicrobianes. La UPC lidera un projecte europeu per fabricar, amb ultrasons i a escala industrial, teixits i dispositius antimicrobians L’investigador i professor Tzanko Tzanov, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) al ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)