Esteu aquí: Inici > Més notícies > Si vols votar el disseny de la carpeta del curs 2017-2018, tens temps fins al 24 de març

Del 2 al 24 de març el PDI, el PAS i l’estudiantat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) podrà votar, a través de la web habilitada pel concurs, una de les quatre propostes finalistes presentades pel disseny de la carpeta de la Universitat pel curs 2017-2018.

07/03/2017
Les propostes finalistes de Concurs Carpeta UPC, que enguany arriba a la catorzena edició, es poden votar a través d’Internet fins al 24 de març a les 14 h. La votació és oberta a tots els col·lectius de la comunitat universitària, com són el PDI, el PAS i els estudiants de la UPC.

Només es pot votar una vegada, seleccionant el lema de la proposta que s’esculli en el requadre que es mostra a l’esquerra. Per tal de fer el vot efectiu, és necessari clicar a ‘Envia’. En aquesta edició, els dissenys finalistes són ‘Html UPC Folder’, ‘Menys pot ser més’, ‘Puja’t’ i ‘Quadrícula’.

En acabar el període de votacions es farà públic el disseny guanyador, que serà la imatge de la carpeta per al curs que ve 2017-2018. El premi és la reproducció del disseny guanyador en les carpetes que imprimirà la UPC, una tauleta i una ajuda de gratuïtat dels crèdits matriculats durant l’any acadèmic 2017-2018 en estudis oficials a centres propis de la Universitat.

Al Concurs Carpeta UPC s’hi han presentat, aquest any, 48 propostes de 40 estudiants, de 10 centres docents de la Universitat.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El rector Enric Fossas, al centre, obre l'acte inaugural, que ha comptat amb la intervenció del  secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro (en la foto, a l'esquerra del rector) i del president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell (a la dreta) L’arquitecta Carme Pigem inaugura el curs acadèmic 2017-2018 a la UPC en un acte marcat per la situació que viu Catalunya ‘30 anys després’ és el títol de la lliçó que ha impartit Carme Pigem, una de les sòcies ... [llegir +]
Comunicat de les universitats i dels centres de recerca de Catalunya El 21 de setembre, els màxims representants del conjunt d'universitats i centres de recerca de ... [llegir +]
D'esquerra a dreta: la directora de l'EPSEM, Rosa Argelaguet; el vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros; Neus Consul, directora de l'ETSEIB, i el rector Enric Fossas. La UPC i SEAT signen un acord de col·laboració per al grau en Enginyeria d'Automoció El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, i el rector de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)