Esteu aquí: Inici > Més notícies > Si vols votar el disseny de la carpeta del curs 2017-2018, tens temps fins al 24 de març

Del 2 al 24 de març el PDI, el PAS i l’estudiantat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) podrà votar, a través de la web habilitada pel concurs, una de les quatre propostes finalistes presentades pel disseny de la carpeta de la Universitat pel curs 2017-2018.

07/03/2017
Les propostes finalistes de Concurs Carpeta UPC, que enguany arriba a la catorzena edició, es poden votar a través d’Internet fins al 24 de març a les 14 h. La votació és oberta a tots els col·lectius de la comunitat universitària, com són el PDI, el PAS i els estudiants de la UPC.

Només es pot votar una vegada, seleccionant el lema de la proposta que s’esculli en el requadre que es mostra a l’esquerra. Per tal de fer el vot efectiu, és necessari clicar a ‘Envia’. En aquesta edició, els dissenys finalistes són ‘Html UPC Folder’, ‘Menys pot ser més’, ‘Puja’t’ i ‘Quadrícula’.

En acabar el període de votacions es farà públic el disseny guanyador, que serà la imatge de la carpeta per al curs que ve 2017-2018. El premi és la reproducció del disseny guanyador en les carpetes que imprimirà la UPC, una tauleta i una ajuda de gratuïtat dels crèdits matriculats durant l’any acadèmic 2017-2018 en estudis oficials a centres propis de la Universitat.

Al Concurs Carpeta UPC s’hi han presentat, aquest any, 48 propostes de 40 estudiants, de 10 centres docents de la Universitat.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Imatge d'un científic fent una cartografia d'un escull de coral. L’expedició marítima Ocean Mapping, en la qual participa el Laboratori d’Aplicacions Bioacústiques, rumb a la Gran Barrera de Coral El vaixell 'Fleur de Passion', el veler més gran de pavelló suís, de 33 metres d'eslora, que ... [llegir +]
L'oferta de màsters i doctorats de la Universitat, a Taiwan, Mèxic, Colòmbia, Xile i Marroc La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) serà present, aquest mes de març, a diferents ... [llegir +]
Imatge del 'making-off' del documental 'Atiecke, les femmes rurales du Sénégal', realitzat en el marc d'un dels projectes de cooperació de la UPC. El CCD presenta els projectes de cooperació i lliura els premis del Concurs Fotogràfic 'Imatges del Sud' Dimecres, 5 d’abril, a les 12 h, tindrà lloc a l’Aula Màster del Campus Nord, a Barcelona, la ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)