Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech

Grau en Paisatgisme

Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB)

Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB)

Amb el grau en Paisatgisme adquiriràs els coneixements científics i tecnològics necessaris per treballar com a paisatgista. Seràs capaç de planificar i dissenyar projectes paisatgístics i d’espais verds (parcs, escoles, institucions, espais exteriors, etc.) i gestionar-ne i controlar-ne la construcció, el manteniment i la rehabilitació.

Treballaràs en la redacció de projectes i estudis de paisatgisme i impacte ambiental, la planificació i disseny d’infraestructures, i la implantació i gestió de parcs i jardins, tot participant en equips multidisciplinaris.

El grau l’imparteixen conjuntament l’Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB) i l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB).

Durada
4 anys
Càrrega lectiva
240 crèdits ECTS (incloent-hi el treball de fi de grau). Un crèdit equival a 25-30 hores de treball.
Tipus de docència
Nota de tall del curs 2023-2024
Horaris/torns
Matins
Idiomes

Consulta l'idioma d'impartició de cada assignatura a la guia docent dintre del pla d'estudis, i als horaris dels grups.

Informació sobre l'ús de llengües a l'aula i els drets lingüístics de l'estudiantat.

Preus i beques
Preu aproximat per curs, 1.107 €. Consulta el percentatge de minoració en funció de la renda (beques i modalitats de pagament).
Lloc d'impartició
Escola d'Enginyeria Agroalimentària i de Biosistemes de Barcelona (EEABB) (centre docent coordinador)
Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB)
Títol oficial
Inscrit en el registre del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport
Places nou ingrés
Places canvi d'estudis
Codi de preinscripció
Nota de tall del curs 2023-2024
6,431. Notes de tall
Ponderacions PAU
Taula de ponderacions de les matèries per a la fase específica
Com s'hi accedeix
Totes les vies d'accés, preinscripció i matrícula.
Convalidacions de crèdits de CFGS (consulta el cercador d’estudis universitaris del Canal Universitats de la Generalitat de Catalunya)
Legalització de documents
Els documents expedits per estats no membres de la Unió Europea ni signataris de l’Acord sobre l’espai econòmic europeu han d'estar legalitzats per via diplomàtica o amb la postil·la corresponent.
Sortides professionals
El graduat/graduada en paisatgisme desenvolupa la seva activitat professional en els àmbits següents:
  • Projectes i estudis d'espai públic urbà.
  • Integració d'infraestructures i equipaments en el paisatge.
  • Restauració/rehabilitació d'ecosistemes i patrimoni natural.
  • Planificació i gestió del paisatge.
Calendari acadèmic
Calendari acadèmic dels estudis universitaris de la UPC
Normatives acadèmiques
Normativa acadèmica dels estudis de grau de la UPC
Acreditació i reconeixement d'idiomes
Els estudiants de grau han d'acreditar la competència en una tercera llengua per obtenir el títol de grau. Certifica el teu nivell d’idiomes.

Versió per imprimir

Activitats per a futurs estudiants Consulta totes les activitats

Jornades de portes obertes

Sol·licita informació