Cityhon Barcelona: 48 hores per repensar la mobilitat de la ciutat

Citython Barcelona tindrà lloc els dies 12, 16 i 17 de novembre a Ca l'Alier, a Barcelona, en el marc de l’Smart City Week, i amb l’objectiu de reunir ments creatives per repensar la mobilitat de Barcelona. Així, professionals dels camps de l’urbanisme i la sociologia s’associaran amb experts en enginyeria, computació i 'data science' per aportar sessions de co-creació, 'hacking' i col·laboració.

13/11/2019

El registre dels participants i el llançament del repte ha tingut lloc aquest dimarts, 12 de novembre, a Ca l'Alier (Carrer de Pere IV, 362, Barcelona). El dies 16 i 17 –dissabte i diumenge– tindrà lloc la hackató pròpiament dita, en què es preveu la participació de 30 hackers, estudiants de màster i doctorat de diferents universitats.

L'esdeveniment està organitzat per CARNET –el hub en recerca i innovació Future Mobility Research Hub, impulsat per SEAT, la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) i Volkswagen Group Innovation, i coordinat per CIT UPC–, i hi haurà tres equips guardonats que rebran un premi econòmic de 1.500 Euros. Els guanyadors també tindran l’oportunitat de presentar els seus projectes a l’Ajuntament de Barcelona durant l’Smart City Expo World Congress.

Citython Barcelona s’emmarca en l'Smart City Week, una iniciativa de l'Ajuntament de Barcelona per reflexionar i experimentar sobre la relació entre les persones, la tecnologia i les ciutats, que compta amb més de 50 activitats programades de l’11 al 17 de novembre per tots el districtes de Barcelona. La hackató compta, a més, amb el suport de l'EIT Urban Mobility, la comunitat d’innovació i coneixement que posiciona Barcelona com a capital europea de la mobilitat urbana i que compta amb la UPC com un dels socis tecnològics clau.