El Claustre Universitari debatrà, el 28 de maig, el Pla d'actuacions UPC 2018‐2021, obert a les aportacions de la comunitat universitària

Descarregar

L'auditori de l'edifici Vèrtex acull, habitualment, les sessions del Claustre Universitari

Màxim òrgan de representació
El Claustre Universitari és el màxim òrgan de representació i expressió de la comunitat universitària, format per 303 membres (nats i electius), que es renoven cada quatre anys. Entre d’altres funcions, el Claustre Universitari debat les línies generals d'actuació de la Universitat, controla l’actuació dels òrgans de govern, de direcció i de gestió, i impulsa l’activitat normativa d’altres òrgans de govern i representació. Els informes, acords i documents informatius definitius es publiquen els dies posteriors a les sessions al Butlletí UPC (BUPC).

El rector de la UPC, Francesc Torres, presentarà el Pla d’actuacions 2018-2011, document obert a la participació de la comunitat universitària, en la propera reunió del Claustre Universitari, que tindrà lloc el 28 de maig, a partir de les 9.30 h, en sessió ordinària.

20/05/2018

La sessió del Claustre Universitari del 28 de maig (la primera que es realitza des de la constitució de l’actual Consell de Direcció, el 13 de desembre), s’iniciarà a les 9:30 i finalitzarà a les 14 h, com a màxim. Tindrà lloc a l'Auditori de l’edifici Vèrtex (Eusebi Güell, 6, de Barcelona) i s’emetrà en directe i en obert, a UPCtv (recomenem seguir l’emissió mitjançant el navegador Firefox).

La sessió, de caràcter ordinari, es durà a terme seguint l’ordre del dia aprovat pel Consell de Govern del 4 de maig i que es detalla a continuació:

1. Procediment d’elecció per a la provisió de vacants al Consell de Govern i a la Mesa del Claustre Universitari.
2. Presentació del rector del Pla d'actuacions UPC 2018‐2021 (document de treball).
3. Debat i aprovació, si escau, d’una declaració en defensa dels drets civils a Catalunya i Espanya.
4. Eleccions per a la provisió de vacants al Consell de Govern i a la Mesa del Claustre
Universitari.
5. Torn obert d’intervencions.

Procés participatiu a 'La teva UPC'
Abans de la reunió del Claustre, s'ha iniciat  un procés participatiu sobre el Pla d'actuacions de la UPC previst per al període 2018-2021. La comunitat universitària pot fer arribar, mitjançant el blog ‘La teva UPC’ , les seves contribucions sobre els compromisos, els reptes i els objectius estratègics que proposa el Consell de Direcció encapçalat pel rector Francesc Torres.

Una iniciativa que té com a finalitat conèixer i recollir, de manera compartida, les preocupacions i els suggeriments dels diversos col·lectius de la Universitat, per incorporar-los, en la mesura que sigui possible, al document de treball que es presentarà i debatrà en la sessió del 28 de maig.