El Director de l'INTEXTER, Enric Carrera, participa a l'acte d'agraïment a la comunitat universitària per les activitats de promoció dels estudis a la UPC.

La UPC ha organitzat, el 10 de juliol, un acte d’agraïment als membres de la comunitat universitària que el curs 2017-2018 han participat en accions i activitats de promoció dels estudis que s’imparteixen a la Universitat.

Prop d’un centenar de persones dels col·lectius del Personal Docent i Investigador (PDI) i del Personal d’Administració i Serveis de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) han assistit a l’acte d’agraïment per les activitats de promoció realitzades durant el curs 2017-2018, que ha tingut lloc el 10 de juliol, a l'Aula Màster del Campus Nord, a Barcelona. El rector Francesc Torres ha donat la benvinguda als assistents i tot seguit han intervingut la vicerectora de Docència i Estudiantat, Núria Garrido; la professora Susana Valls, de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyers de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB), i el director de l’INTEXTEREnric Carrera, i coordinador del Premi UPC Arquitectura, Enginyeria, Ciència i tecnologia per a treballs de recerca de batxillerat i projectes de CFGS.

Aquest curs acadèmic més de 600 membres de la comunitat universitària han participat en les diferents accions i activitats de promoció dels estudis de grau i màster universitaris de la UPC. Han estat gairebé nou mesos d’activitats que han permès arribar a 54.713 estudiants. Entre aquestes activitats destaquen el Saló de l’Ensenyament, on l’estand de la UPC ha rebut aquest any més de 8.000 visitants, així com les jornades de portes obertes organitzades als centres docents, en les quals han assistit gairebé 6.200 alumnes. També destaquen les 'Visites Campus' que han permès que més de 13.300 estudiants coneguin els laboratoris i instal·lacions de la Universitat.