Esteu aquí: Inici > Més notícies > El rector ha presentat l'informe sobre política universitària i el programa d’actuació del 2017 al Claustre Universitari

S'ha pogut seguir la sessió en directe i en obert a través d'UPCtv

El rector de la UPC, Enric Fossas, ha presentat l’Informe sobre política universitària i el pla d’actuació per al 2017 en la reunió del Claustre Universitari, el màxim òrgan de representació de la comunitat universitària, que ha tingut lloc el 7 de març, en sessió ordinària.

01/03/2017
La sessió del Claustre Universitari del 7 de març ha tingut lloc a l'Auditori de l’edifici Vèrtex (Eusebi Güell, 6, de Barcelona). La reunió s'ha emè en directe i en obert, a través d’UPCtv, i es durà a terme seguint l’ordre del dia aprovat pel Consell de Govern del 15 de desembre:
  1. Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió anterior del Claustre Universitari (20/12/2016)
  2. Informe del rector sobre política universitària i programa d’actuació
  3. Torn obert d’intervencions.
En el decurs de la sessió s'han presentat diverses mocions a l'Informe del rector sobre política universitària i programa d'actuació. Els informes, acords i documents definitius de la sessió es publicaran durant els dies següents a la reunió del Claustre Universitari al Butlletí UPC (BUPC).

Properes eleccions per renovar els membres claustrals
El Claustre Universitari és el màxim òrgan de representació i expressió de la comunitat universitària, format per 303 membres (nats i electius), que es renoven cada quatre anys. Entre d’altres funcions, el Claustre Universitari debat les línies generals d'actuació de la Universitat, controla l’actuació dels òrgans de govern, de direcció i de gestió, i impulsa l’activitat normativa d’altres òrgans de govern i representació.

L’1 de febrer s’ha iniciat el procés electoral per renovar aquests representants, que culminarà el proper 5 d’abril, amb la proclamació definitiva dels resultats electorals. Les votacions s’efectuaran, per primer cop, íntegrament per urna electrònica, entre les 10 h del 28 de març i les 9.59 h del 31 de març.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
Francisco Guarner, president de la Fundació RESA Campus, i el rector de la UPC Es renova l’acord amb la Fundació RESA per finançar el Premi UPC als millors treballs de batxillerat i de cicles formatius El 26 de maig, la UPC i la Fundació RESA Campus han signat un conveni de col·laboració per donar ... [llegir +]
Taller de criptografia a la darrera edició de la Festa de la Ciència La UPC se suma, un any més, a la Festa de la Ciència amb jocs i tallers per a totes les edats Fer d’espies criptògrafics, participar en tallers de vol, muntatge de drons i de robots o en una ... [llegir +]
Estudiants de secundària, en una de les activitats organitzades per la UPC l'estiu de l'any 2016. Activitats per viure l’estiu més científic i tecnològic Campus d’estiu per resoldre reptes de ciència i tecnologia o per descobrir l’aplicació de les ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)