Esteu aquí: Inici > Més notícies > Premis als millors estudiants de secundària que cursaran el grau en Enginyeria Minera

En col·laboració amb empreses i institucions del sector de la mineria

Reconèixer els millors expedients d’estudiants de secundària que iniciïn els seus estudis en el grau en Enginyeria Minera el proper curs acadèmic. Aquest és l’objectiu de l’acord que signaran l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i diverses empreses i institucions del sector de la mineria.

28/06/2017
L’acte de presentació dels premis ha tingut lloc el 28 de juny, a les 12 hores, a la sala d’actes de l’EPSEM i ha comptat amb la presència de Rosa Argelaguet, directora del centre docent, i representants de les empreses i institucions col·laboradores: Eduard Cámara, secretari del Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics i de Grau de Mines i Energia de Catalunya i les Balears; Jaume Puig, gerent del Gremi d’Àrids de Catalunya; Marc Benito, director de la divisió UTT (Underground Technology Team) de l’empresa Mapei Spain; Joan Ramon Perdigó, director general de l’empresa Montajes Rus; Esteve Pintó, president de la Plataforma de suport a la mineria i l’activitat industrial del Bages (Promineria). Lluís Sanmiquel, investigador del Departament d’Enginyeria Minera, Industrial i TIC de la UPC, qui ha estat l’impulsor d’aquest acord, també ha assistit a l’acte de presentació.

Els premis tindran una dotació total de 8.000 euros i s’atorgaran, a partir del curs 2017-2018, als tres estudiants matriculats al grau en Enginyeria Minera amb millor nota d’accés provinents de batxillerat i als tres estudiants, també matriculats a aquest grau, provinents de cicles formatius de grau superior i amb les millors notes d’accés. Els estudiants hauran d’haver superat totes les assignatures del primer quadrimestre del grau.

Segueix-nos a Twitter Obriu l'enllaç en una finestra nova
És notícia
El rector Enric Fossas, al centre, obre l'acte inaugural, que ha comptat amb la intervenció del  secretari d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Arcadi Navarro (en la foto, a l'esquerra del rector) i del president del Consell Social de la UPC, Ramon Carbonell (a la dreta) L’arquitecta Carme Pigem inaugura el curs acadèmic 2017-2018 a la UPC en un acte marcat per la situació que viu Catalunya ‘30 anys després’ és el títol de la lliçó que ha impartit Carme Pigem, una de les sòcies ... [llegir +]
Comunicat de les universitats i dels centres de recerca de Catalunya El 21 de setembre, els màxims representants del conjunt d'universitats i centres de recerca de ... [llegir +]
D'esquerra a dreta: la directora de l'EPSEM, Rosa Argelaguet; el vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros; Neus Consul, directora de l'ETSEIB, i el rector Enric Fossas. La UPC i SEAT signen un acord de col·laboració per al grau en Enginyeria d'Automoció El vicepresident de Recursos Humans de SEAT, Xavier Ros, i el rector de la Universitat Politècnica ... [llegir +]
Amb la col·laboració de:
Oficina de Mitjans de Comunicació.
C/ Jordi Girona 31, 08034 Barcelona Tel.: +34 93 401 61 43
oficina.mitjans.comunicacio@(upc.edu)